kolmapäev, 2. märts 2016

Day 43-44: done! / February summary

Terekest!

Mõtlesin, et kuna algas uus kuu ning teekonna lõpuni on jäänud veel 17 päeva, siis teen väikese kuuaja kokkuvõtte, hetkel on seda hea teha möödunud kuu ehk veebruari lõikes. Osad lugejad juba teavad, et minu igapäevaseks kaaslaseks on PolarM400 aktiivsuskell, tõesti olen täiesti rahul selle kellaga! Ta salvestab päeva jooksul kõike, istumist, seismist, kõndimist isegi ööund, seega väga asjalik. Veebruaris oli 29 päeva sellel aastal, ning nendest 20nel päeval käisin ma trennis ja puhkasin kokku 9 päeva. Trenne oli aga 21, kuna ühel päeval tegin kaks lausa. Nende 20ne päeva jooksul käisin ma 11 korda jõusaalis, 4 korda kõndimas, 4 korda tuharatrennis, 1 korra jooksmas ja 1 korra lindil kiirkõndi tegemas. Kokku veetsin aega trenni tehes tervelt 1 päev ja 1 tund ning nende kõikide trennidega kulutasin 8513 kalorit.


Aktiivsus veebruaris oli suurem kui jaanuaris, selle üle olen küll õnnelik, et olen suutnud ennast ikka rohkem ja rohkem liigutada, ega passi niisama diivanil, sest tööl olles ma niikuinii enamust ajast lihtsalt istun ja see pidev istumine on kehale nii väsitav. Veebruari jooksul fikseeris kell ära 336 975 sammu, läbitud sai 200,74 km ning 62711 kalorit kulutatud. Wow! Tegelikult oleksid numbrid isegi natuke suuremad, sest oli momente, millal mul kell lihtsalt ei olnud käepeal (firmapidu, ujumised, ööklubi tuur jne) aga olen siiski rahul. Nüüd ikka edasi ja paremini. Varsti on kevad ka, ilmad ilusamad ning kergliiklusteed puhtad ja rohkem võimalusi liikumiseks. Saab rulluisud jälle kapi alt välja võtta ning tolmu maha pühkida.



Olen täheldanud, et ma naudin aina rohkem trennides käimist, kuna vaikselt hakkan nägema muutisid, mis annavad uut powerit ja motivatsiooni, ning üha enam on siit ja sealt mulle palju häid sõnu öeldud, kas siis blogi, trennide või välimuse muutuse kohta! Eks meil kõigil on päevi, kui tahaks kodus tekki all vedeleda ja mitte midagi teha, neid ka minul ja mõnikord ma ka luban neid endale, teisel korral aga ütlen, et "Ave, mis sa jamad, aja oma perse nüüd püsti ja kao trenni!" Tunnen, et mul on seda tahet ja motivatsiooni rohkem hetkel, ehk võib-olla tõesti seetõttu, et ma sellest avalikult kirjutama pean ja nö aruandma. Eile just rääkisin sõbrannaga, et mis saab edasi, kui see teema läbi siin saab? Mis siis saab!? Ma ei tea, minu plaan on siiski jätkata, toitumise ja trenni tegemisega, olen enda jaoks täiesti uues valguses avastanud jõusaali, mulle meeldib seal käija ja omi asju teha! Käin nädalas korra või kaks ka rühmatrennis. Eelnevalt käisin ma ainult rühmatrennides ja kõndimas, aga ka rühmatrenne oli mul palju kuu aja jooksul, näiteks novembris 2015 oli mul 22 trenni, nendest 4 korda käisin kõndimas ja ülejäänud 18 olid rühmatrennid (bodypump, bodycombat, hiit). Pidevalt tehes keha lihtsalt harjub ära sellega, aga kui jääb pikem vahe sisse on jälle uuesti alustamine minu meelest raske, kuid eks see oli absoluutselt iga asjaga nii.
Seega, võtkem endale eesmärk olla rohkem liikuvamad, rohkem aktiivsed. Teie keha ja vaim tänavad veel tulevikus Teid selle otsuse eest! Ärge peituge vabanduste taha, miks mitte täna trenni teha, kui tahta, leiab alati võimaluse ja ajahetke! Kas või kodus teleka ees saab kehale koormust anda harjutusi tehes! Olge loovad, olge liikuvad!

Esmaspäev nagu ikka oli järjekordne traditsiooniline kõndimine. Ei oskagi selle kohta enam midagi lähemalt rääkida, sihtkoht oli sama, mis viimasel kolmel korral olnud. Kokku läbisime 4,2 km.

Esmaspäev kokku: aktiivset aega 5h ja 6 min, 13246 sammu, 8,60 km, 1941 kcal.

Teisipäeval käisin peale tööd BootyTone's, ikka jätkuvalt olen vaimustuses sellest trennist! Seekord oli Kaili nii lahke ja pakkus mulle prooviks oma pahkluu raskusi, mis ta kord soetas. Noh, mis siis ikka, proovime ära, ning saigi jala külge lisa raskuseks 1 kilosed pandud. Issand nendega oli soojendust küll väga naljakas teha, nagu mingi imelik liikusin nendega, väga harjumatu, aga samas andis koheselt ka tunda trennis, et lisa raskus juures. Neid saab ka jooksmisel või kõndimisel kasutada, seega kelle vähegi soovi raskusastet tõsta, siis see on Teile sobiv abivahend!

Teisipäev kokku: aktiivset aega 7h ja 33 min, 14066 sammu, 8,60 km, 2359 kcal.



Eile õhtul peale trenni oli aga hull isu supi järgi, mõeldud, tehtud! Panin kiirelt kala ahju ja poti pliidile, keetsin kapsa ja lillkapsa puljongiga pehmeks, panin pehmed juurviljad saumiksri anumasse, lisasin spinatit ning püreestasin ära,  imeline, sametine, pehme ja kreemine püreesupp oligi valmis! Veel peale ahjukala ja volaa! Välimus võib olla osade jaoks veidi ehmatav aga maitse oli tõesti väga hea! Head isu! Mu menüüs on antud mulle ette põhiained, mida sööma pean. Kuid mis ja kuidas teen, on mu enda leiutada, selle pooleteise kuuga olen korralik Leidur-Leo olnud ja igasuguseid uusi asju välja mõelnud etteantud komponentidest. Tuleb lihtsalt olla loov ja menüü jälgimine pole üldse raske ega üksluine. 

Smile!  
Ave


Veidi toidupilte teistest söögikordadest: 
Lõuna: pruun riis ja kanafilee tomatiga

Lõuna lisa: mandlid ja maitsestamata jogurt puddingupulbriga

Hommikusöök: täisterakaerahelbed-muna-banaani minipannkoogid

Hommikusöök: täisterakaerahelbe-muna pannkook kõrvale banaani, vaarikaid ja karamellisiirup

Vahepeala: trimmi sai, kanasink, juust, tomat

2 kommentaari:

  1. Kust seda Trimmi saia leida? Kas Prismas ka müüakse?
    https://fitorfatsite.wordpress.com/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Seda peaks olema suhteliselt kõikides toidupoodides, vaata ringi saia-leiva osakonnas :)

      Kustuta