kolmapäev, 3. veebruar 2016

Day 15-16 - OK!

Hellõuu :)

Tänaseks on 16 päeva möödas minu algusest, ning 45 päeva veel minna konkurssi lõpuni. Praegu olen järjel ja joonel. Tujud kõiguvad küll siia-sinna, aga no kellel ei kõiguks. Vahel ikka on jonn kallal ning tahtmine haarata suur šokolaad või jäätis, aga senini olen suutnud kindlalt "EI" öelda isudele.
Mis siis teeb see kaal!? Oeh, see vist kiusab mind nii nagu ise heaks arvab, eelmise nädala lõpus lootsin uut nädalat vastu võtta uue algus numbriga, aga võta näpust, kaal otsustas hoopis paar sada grammi tõusta, kuigi pidasin ilusti menüüst kinni ning sai teha veel kaks jõusaali trenni ka. Aga kaalutõus ajas ikka tigedaks küll ja lõi jonni välja, aga lükkasin selle paar sada grammi vee arvele, lootes, et ehk hoiab keha lihtsalt vett kinni mingil põhjusel :D head vabandused mul :D  aga kuidagi tuleb leida endale loogiline seletus, mida ise natukenegi usuks ja mis ennast maha rahustaks. Nädalavahetusel enda kaalumise võimalus puudus, kuna ei viibinud kodus ning alles esmaspäeva hommikul sain kaalule. Kuid ÕNNEKS täna hommikul oli kaal natuke end langetanud, ning ma ikka loodan, et see nädal läheb edukalt ja saan uue nädala vastu võtta uue algus numbriga. Peegelpilt tundub endale, et hakkab natukene paremaks minema, no tsipakesekene on ikka vist paremaks läinud, mõõte võtnud pole veel, proovin kannatada kuu aja täitumiseni, et siis uued mõõdud võtta.

Teate, kaalulangetus on tore ja uus numbreid on TORE vaadata, aga nüüd tuleb suur PROBLEEM... väga suur! Nimelt olen täheldama hakkanud, et ka mu rinnad hakkavad vaikselt väiksemaks jääma... ou shittt! Ei ole nad mul mingid mega suured ega midagi, aga nüüd on paanika-jaanika külas, ma ei taha ju pesulauaks ka jääda :/ aga saledam tahaks olla .... oh why it's so hard!? 


Sel nädalal meil esmaspäeval traditsioonilist kõndimist ei olnud, vaid käisime selle sarja raames hoopis Aqva's ujumas. Vahelduseks oli hea. No ma panin põhirõhu saunadele, oh kuidas mulle meeldib saun! 

Esmaspäev kokku: aktiivset aega 7h ja 6 min, 10166 sammu, 5,59 läbitud kilomeetrit, 2038 kulutaud kalorit. Päris okei ju :) 

Teisipäev möödus töiselt. Algselt oli plaan minna peale tööd jõusaali ja teha üks jalapäev, kuid Annikene moosis mind ikkagi rühmatrenni minema. Siriuses on sellel aastal uus rühmatrenn "BootyTone", mis on siis spetsiaalselt naistele suunatud treening. Antud treeningu eesmärgiks on vormida ideaalsed jala- ning tuharalihased. Trennis kasutatakse raskustena oma keharaskust, hantleid/kettaid ning kummilinte. Seega tundus see huvitav ning vedasin end kohale. Oh kus võttis ikka pepsi läbi :D lõi tuld lõpuks ning uh-uhh, kus annab täna tunda :D hihiii, seega oli väga asjalik trenn! 
Treeneriks on Kätlin Kärdi. Kätlin on rõõmus ja särtsakas neiu, kes tegeleb bikiinifitnessiga. Mäletan, kui sügisel esimest korda tema HIIT'i trenni läksin, ei teadnud ju ma temast ega ta taustast midagi. Ta ju oli lihtsalt uus treener, aga no kui soojendus tehtud ja Kätlin dressika maha viskas, vajus mul SÕNA OTSESES mõttes karp lahti ... WOW, kui ilusaid õla ja seljalihased pluusi juurest välja paistsid. Tundsin see hetk ikka väga tolana ennast, loodan et kõrvalt vaadates ikka suu ammuli polnud :D võin öelda, et too trenn oli mul trennile keskendumisele korralikud raskused, sest ikka ja jälle kiikasin teda ja tema vormis keha... wow! Teada saades hiljem, millega neiu Kätlin tegeleb, läks kohe googeldamine lahti :D :D nii vahva oli lugeda tema tegemistest blogi vahendusel, kellel huvi võib ka seda teha siit: https://ktlinkrdi.wordpress.com/

Teisipäev kokku: aktiivset aega 5h ja 58 min, 10035 sammu, 5,60 km, 2192 kcal. 

Võtmete koju jätmises olen ma EKSPERT! Võiks ju kaalulangetuseski olla :D




Ooooooo, eile proovisin midagi head ja uut enda jaoks! Palju on kiidetud valgupudinguid, mõtlesin, et noh proovin siis ka ära selle. Soetasin endale Fast'i puddingu, selle väikse paki, mis alles hiljuti müüki tulid, Heddy on pidevalt kiitnud kreemiküpsise maitselist, seega otsustasin selle kasuks. Tegin siis seda keefiriga, segasin kaussi kokku panin külma seniks kuni koeraga õues käisin, ohh kuidas kibelesin kiirelt tuppa, et seda maitsta. Mmmm, mõnus! Tõesti, see oli nagu maiuspala! Väga-väga hea. Kohev, pehme, siidine, võrratu maitseelamus. Kindlasti soetan seda veelgi. Seda on ka suures pakis, aga juttude järgi pidi olema ikkagi väike erinevus neil sees, nimelt väikestes uutes pakikestes on tumedad küpsisetükikesed sees. Kes veel proovinud pole, kindlasti proovige! Neid saab soetada FitShop'i poodidest ning ka e-poest. Igatahes, mulle maitses, ning peaks ka šokolaadi oma ära proovima tulevikus.






Kena, paraku vihmast, kolmapäeva jätku kallid lugejad.

Kirjutage, joonistage ikka mulle :) Ning võite anda teada, millest ma veel rääkida võiksin siin Teile, endal mõnikord ikka jookseb see mõttekene kokku.

Ave




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar