laupäev, 6. veebruar 2016

Day 17-19-DONE. Uued maitsed ning toitumisharjumused.

Ilusat laupäeva hommikut :)
Paar päeva on möödunud jälle nii kiirelt, et pole jõudnudki siia kirjutada, kuid olen ikka ja endiselt joonel. Kaal, see käib ma soodu ikka veel, kord on paar sada grammi vähem ja siis järgmine hommik paar sada grammi jälle juures, püüan sellest mitte välja teha ja rahu säilitada. 

Loodan, et Teil kõigil algas hommik ilusti ja hea tujuga, vahepeal isegi piilus päike pilve tagant, mis tõstis veel omakorda tujukest. Minu tänane hommik algas väikese katsetusega. Heddy on pidavalt teinud hommikuti väga kauneid putrusid, noh piltidel, aga pilt juba tundub nii maitsev ja hea. Külastasin eile kiirelt Sportlandi ning soetasin sealt Fast'i šokolaadipudingu, kuna teist polnud, ning otsustasin ära proovida pudru, mis on tehtud valgupudinguga. Tõesti imeliselt hea tuli, ootan põnevusega, millal saan kreemiküpsise pulbriga proovida, tõesti vahelduseks oli imeliselt maitsev.






Sportlandist sai soetatud ka uus Fasti proteiinibatoonike "NIX", lihtsalt prooviks. Nix on maapähklivõi maitsega ja Nax, mida kindlasti ka kunagi proovin, vanilje maitseline. Sobib suuremaks snäkiks toidukorra asemele või vahepalaks, võib kasutada 1-2h enne trenni või siis trenni järgselt. Ja noo see NIX tõesti, see oli imeline, täiesti hea ja sõltuvust tekitav. Mulle meenutas see oma maitselt ja koostiselt Dumle šokolaadikest ja kuna ma olen HULL magusasõber, siis see oli tõesti nagu täpike I peal, täiesti sarnane aga kordades kasulikum kui haarata šokolaad! Igatahes, mina soovitan kindlasti proovida, kes seda veel proovinud pole.



Neljapäev ja reede tegin peale tööd kiired jõusaali tiirud, aeg nädala sees jookseb kuidagi nii kiiresti, et pressin kuhugi ka jõusaali sisse. Kõige rohkem aega võtab õhtuti toidu ette tegemine järgmiseks päevaks, aga siin kohal omad vistad peksavad, kuna pühapäeval koju jõudes, oli väsimus ja mitte viitsimine köögis möllata kallale tulnud siis jäid söögid ette tegemata, ning tegin iga õhtu järgnevaks päevaks söögid kaasa. Siit õppetund, oma enda aja kokkuhoiuks ning mugavuseks tuleb pühapäeval enamus sööke valmis ära teha, sest nõnda on nädala sees lihtsam. Hoian ise enda aega kokku lihtsalt.


Panen mõned söögipildid ka paarist viimasest päevast. Õnneks olen suutnud kõikidele ahvatlustele "EI" öelda, mille üle ma ise tõesti uhke olen, sest tegelikult olen korduvalt ja korduvalt alutanud toitumise jälgimisega menüüde järgi aga paraku ikka siit sealt muud näpistanud ja suhu pistnud ja lõpuks täiesti menüü kõrvale jätnud ja söönud kõike, mida kätte saanud olen. Seega see praegune teekond on väga ilusti kulgenud. Mis on imestama panev minu jaoks, on see, et mul on tekkinud küll imelikud isud. Ma olen olnud terve oma elu inimene, kes lihtsalt EI SÖÖ sibulat ega selle sugulasi. Lihtsalt nii rõvedad olnud minu jaoks, jah, ma ütlen söögi kohta rõve, aga tõesti ei ole mulle MITTE KUNAGI maitsenud. Aga nüüd, kogu selle söömisharjumuse muutmisega on mul tekkinud imelikud isud, nimelt ükspäev mõtlesin, et ohh homme tahan kanafileed pannil teha punase sibulaga ja porruga! Wow, isegi imestasin, et üldse midagi sellist suutsin mõelda. Ja nüüd täiesti kasutan toitudes porrut ja punast sibulat! Üldse on tegelikult viimase poole aastaga mu toitumisharjumus ning ka toiduainete valik muutnud, ei söönud ma eelnevalt paprikat, spinatit, sibulat, porrut, toorest kala. Nüüd aga tõesti meeldivad need kõik mulle! Seega "never say never", sest minagi olen öelnud, et ma ei hakka EALES neid sööma :D nüüd söön oma sõnu ja söön ka neid aineid hihiiii ... :) 



Kolmapäev kokku: aktiivset aega 5h ja 26min, 8236 sammu, 4,9km, 1956 kcal.
Neljapäev kokku: aktiivset aega 7h ja 24min, 10029 sammu, 5,57 km, 2315 kcal.
Reede: aktiivset aega 6h ja 42min, 10695 sammu, 6,01km, 2177kcal

Kaunist nädalavahetust! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar