esmaspäev, 8. veebruar 2016

Day 20-21- WEEK 3 - DONE :)

Ilusat esmaspäeva kallid lugejad.

Minu kolm nädalat sai tänasega täis, põhimõtteliselt on 1/3 teekonnast läbi. Kindlasti aga ei tähenda see seda, et kui mu kahe kuu teekond lõppeb, et ma vanade söömisharjumuste peale tagasi läheks ja sööks rämpsu sisse, vaid ikkagi jälgin edasi, mida ja kui palju, aga mitte nii rangelt kui senini. Praegu olen selle 3 nädala jooksul suutnud ilusti 99,9% kavas püsida ning see 0,1% läks sinna alla, et üks õhtu rändas suhu viil juustu ning paar korda on mõni pähkel ettenähtust rohkem läinud. Kuid olen rahul ja uhke enda üle, kuna senini oma aastate jooksul ja erinevate kavade juures, pole ma eales nii pikalt nii kenasti ja täpselt kavasse suutnud süüa. JUHEII! :) Mis teeb siis see kaal nüüd ? Õnneks, lõpuks ometi, viimaks, sain eile hommikul uue numbri kaalule, ehk kaalukene näitas 59,8 kg. Võite ette kujutada, kuidas ma keksisin õnnest vannitoas sel hommikul, kui oma teekonda alustasin siin, oli algkaaluks 62,9 kg, seega olin vägagi õnnelik.

Laupäeval peale blogimist otsustasin, et ikka peab ka end täna liigutama, läksin spordikasse lindile kõndima. Tegin tunnikese kiirkõndi, jalad lõpuks olid ikka suhteliselt väsinud ning koju minnes, eriti viiendale korrusele kõndides andis see nii tunda, väga vaevaliselt jõudsin üles, sest jalg oli all kui sült. Aga see ongi hea, mõnus tunne peale trenni.
Pidin kellalt funktsiooniks valima lindil jooksu, kuna miski pärast lindil kõndi aga polnud, aga vähemalt mõõtis vajalikud andmed ikkagi ära. Tunnike lindil läks lennates, see oli nagu kvaliteetaeg iseenda ja oma mõtetega. Panin klapid pähe ning hea muusika käima ja sammusin, vaadates aknast välja ja omi mõtteid mõlgutades.









Pühapäeval külastasin jõusaali järjekordselt. Teate, mulle meeldib käia päevasel ajal trennis või hommiku poole, siis ei ole nii väsinud. Vahel õhtul peale 9 tunnist tööpäeva on end raske vedada trenni, seega nautisin oma trenni täiel rinnal. Hea boonus oli see, et olin seal uhkes üksinduses. Avastasin, et igakord kui hakkan harjutust tegema olen dilemma ees, millist raskus valida. Seekord olin targem, võtsin paberi ja pliiatsi ja märkisin üles, mis raskust mingi harjutuse juures kasutasin, nii on järgmine kord endal lihtsam, sest tean millist raskust valida.
Õhtul käisin veel ujumaski, kahe tuttavaga, tegime paar basseni otsa edasi-tagasi, kuni mul lõpuks labajalg krampi läks, sellega oli minu ujumine läbi, ehk oli see märk, et nüüd aeg puhata. Istusime mõnda aega aurusaunas, seejärel mullivannis ning lõpuks kaks raksu ka leilisaunas. Koju jõudes oli väsimus suur, aga enesetunne oli hea ja kerge. SUPER lõpp asjalikule nädalale!





Ohh, ma lihtsalt pean Teile jagama üht head toidukatsetust, mis ma tegin pühapäeval. Kuna senini olen kanafileed ostnud poest marinaadina, kas siis klassikalist, lõunamaist või jogurti-tilli, mõtlesin, et teen tavalisest kanafileest seekord midagi. Panin keema täisterapasta, lõikasin kanafilee väiksemateks tükkideks, viilutasin porru ning panin kana ja porru pannile praadima vähese oliivõliga. Samal ajal panin saumikrsi anumasse tomati, paprika ja punase sibula ja püreestasin ära selle kõik. Kanale lisasin maitseainetest soola, pipart, karrit ja cayenne'i pipart, seejärel kallasin püree pannile ning pasta ka ja hautasin kogu kupatuse läbi. Võrratud lõhnad täitsid kööki ja maitses, uskuge mind, veel võrratumalt. Mõnusalt mahe, pehme, sametine ning ka õrnalt tuline, eks ma natuke läksin jälle cayenne'iga liiale. Aga mulle maitses! Tänaseks tegin kaasa ka seda sama, aga ainult pasta asemel seekord pruun riis.

Laupäev kokku: aktiivset aega 8h ja 21min, 18558 sammu, 12,23 km, 2507 kcal.
Pühapäev kokku: aktiivset aega 8h ja 15min, 15149 sammu, 8,33 km, 2246 kcal.

Nädal kokku: aktiivset aega tuli kokku 1 päev ja 21 tundi, 76461 sammu, kokku läbisin 44,38 km ja kulutasin ära 14268 kcal.
Trenne oli mul  5 tükki:
E- ujumine ja saunatamine
T- Bootytone
K- logelemine ehk puhkamine
N- jõusaal
R- jõusaal
L- kiirkõnd lindil
P- jõusaal ja ujumine ning saunatamine
Kokku sai trenni tehtud 6 tundi ja 2 minutit (siin hulgas pole ujumisi) ning kulutatud 2015 kcal.

Usun, et võib täiesti rahule jääda!


Mu pühapäevane autojuht :)
But first let me take a selfie.

Noh, üks selfie veel :) 

1 kommentaar:

  1. Soovitan kohe kindlasti ühe vaba päeva veel lisada :)

    VastaKustuta