esmaspäev, 29. veebruar 2016

Day 39-42- Week 6 - DONE! Noorus Spa.

Heii-heii... 

Tänasest algas siis minu seitsmes nädal, ühesõnaga lõpp paistab. Natuke hirmutab, sest nii vähe on jäänud ja nii palju tahaks veel ära teha. Mitu nädalavahetust järjest on toimunud midagi, mis tavapärasest toidu ja trenni rütmist välja viib, ka möödunud nädalavahetusel oli natuke teine tempo, räägin sellest ka varsti lähemalt. Kaalu kohta kommenteeriks nii palju, et JAAAA, ma tean, et see ei ole kõige olulisem ja tähtsam, et peegelpilt on tähtsam jne jne, kuid kurat võtaks, kui ta ikka hommikul on suurem kui eelmisel päeval ajab ikka tigedaks küll, aga kui ta väiksem teeb tuju rõõmsamaks. Seega meie saaga kaaluga jätkuval jätkub, tõuseb langeb, langeb tõuseb. Laupäeva hommikul oli jälle ilus number ja täna hommikul mitte, aga siin annab tunda laupäeva õhtused söögid, aga ei morjendanud see täna hommikul mind, kuna teadsin, et kaal on tõusnud raudselt, ehk siis olin selleks valmis.

Eelmisel nädalal või siis tegelikult üleeelmise nädala lõpul, korraldas Hers nädala blogi valmise, kus siis jälle kõik said kirja panna oma lemmik blogi ning ka hääletajate seas loositi välja auhindu. Seekord valiti vaid üks blogi (eelmisel korral oli neid 5). Hääletajaid oli palju, minu meelest kuskil 140 kommentaari oli seal. Ja ma tänan, tänan südamest kõiki, kes minu poolt hääletasid, suur kummardus! Nii palju toredaid sõnu kirjutati, nii mu enda kui ka võõraste inimeste poolt. See andis jälle blogi puhul indu juurde, et ikka kajastaks rohkem, paremini ja huvitavamalt. Minult on küsitud ka seda, et kas peale selle konkurssi lõpu jätkan ma blogi kirjutamisega... Oh ma ei teagi, võiks ju? Aga kindlasti ei kirjutaks ma nii tihedalt, ehk korra nädalas või paari nädala tagant annaks endast märku. Samas oleks see jälle endale hea motivatsiooni allikas ning ka järjel hoidja. Elame näeme, ehk tõesti jätkan ma siin edasi tegutsemist. Reedel saabus ka mu pakike Hersi poolt. Koheselt nosisin ühe batoonikese ära.
Võidetud nännikene :) 
Neljapäeval olin pika päeva tööl, issand, kus mul andis see kolmapäevane jooksmine tunda, sääred olid no nii mega valusad, et raske oli tööl kontsadel liikuda, tõesti, nagu puuhobune nägin vist välja, hahaa. Peale tööd läksin aga jõusaali, tegin kiirelt selja ja käe trenni. Väsimus oli peal kuidagi ja üldse ei sujunud see, ei teagi, milles asi. Samas on see, et nädala algul polnud üldse unega sina peal, ning magasin öösel kehvasti ja vähe. Aga alla ei andnud, tegin kõik harjutused kenasti ära ja koju puhkama.
Neljapäev kokku:  aktiivset aega 6h ja 45 min, 11044 sammu, 6,21 km, 2179 kcal.


Usun, et reede on kõigil lemmik nädalapäev, sest see on märk sellest, et kohe-kohe on tulemas nädalavahetus ja paar puhkepäeva. Istusin tööl kannatamatult ja lugesin tunde, et millal ometi see päev lõppeb, ning nagu ikka, too päev lihtsalt VENIS, venis nii kohutavalt kuid lõpuks oli LÄBI! Õhtu veetsin rahulikult kodus, tee tassi taga ja küünlaid põletades. Ma olen totaalne küünalde fänn, mulle meeldib kui nad kodus põlevad, see annab hubasust ja soojust. Vaatasin ühe filmi ära ja magama. Seega oli aktiivsuse poolest päev vähene ja vaikne, aga vahel on ka selliseid õhtuid vaja.
Reede kokku: aktiivset aega 5h ja 49 min, 9224 sammu, 5,26 km, 1964 kcal.


Laupäeva hommikul ärkasin hea tujuga üles, ilm oli väga kena järjekordselt, päike paistis ja soojendas akent. Esimese mõttena oli hommikul teha pannkooke aga no, nagu ikka suutsin ma viimasel momendil ringi mõelda, ning tegin tavapäraselt putru ja muna. Seejärel valmistasin ette lõuna ja vahepeala ja pakkisin koti, sest juhuuuuu, oli aeg spasse minna. Külastasime Narva-Jõesuus asuvat Noorus Spa'd, super koht, kiidan kõigile seda, sest sealsed toad on nii hubased ja mõnusad, spaa on kena ja väga asjalik jõusaal. Minu meelest see peaks olema üks uuemaid spaasid Eestis, seega on seal kõik puhas, uus ja korralik. Käisin seal ka eelmise aasta kevadel ning jäin väga rahule, seega ootasin õhinal sinna saabumist, sest no tõesti-tõesti see on super koht, nii et, kes veel käinud pole, minge kaege üle ja te ei kahetse! Spaa kotti pakkides rändasid sinna ka trenniriided, sest plaanisin ikkagi puhkust aktiivselt ära kasutada ning teha seal jõusaali ringi ning ka lõuna ja vahepala olid kotis mul olemas, sest õhtusöök oli meil alles 7 aeg ning teades ennast ja oma kõhtu, oli mul juba 1 aeg korralik nälg külas.

Sõit sujus kenasti, tee oli puhas ja päike sillerdas lumel. Kohale jõudes seadsime end tubadesse ning mu toakaasalsel algas esimene hoolitsus, panin selga oma trenniriided ja suundusin jõusaali. Tegin lindil soojenduseks kiirkõndi ja väheke jooksu. Vaade oli suurepärane, terve aeg, mis lindil oli vaatasin õue, puude vahelt paistvat merd ja laineid. VÕRRATU! Sealne jõusaali tehnika oli uuem ja parem kui kodulinna jõusaalis, seega võiks öelda, et tegin väga asjaliku õla ja rinna trenni ning lõpetuseks suundusin jällegi lindile vaadet nautima, esialgselt plaanisin 10 minutit peale jalutada aga noh, klapid peas, aknast välja vaadates ja oma mõtetes rändamist kadus totaalne ajataju ja järsku avastasin, et olin juba 20 minutit sammunud seal. Aitas küll! Nüüd oli aeg spaatama minna! Kiirelt tuppa, pessu ja ujukad selga ja sulistama! Noh, naine nagu naine ikka, tuli ju teha väike kontroll pilt. Mind ootas õhtul veel kaks massaaži, õhtusöök ning ka VIP-oaas. Õhtusööki valides püüdsin igati jääda oma söögi kategooriasse ja kaalu, panin silma järgi valget kala ning aurutatud juurikaid ja natuke värsket köögivilja ja lõpetuseks sõin ära ühe puddingu laadse küpsisemaiuse, lubasin endale väheke magusat lihtsalt preemiaks, et olen nii tubli olnud! Päev oli väsitav ning uni tuli magus. 


Lainejänkukesed kauguses siblimas
Me checking for ab's after a workout... NON!

So me! Totaly me!


Laupäev kokku: aktiivset aega 5h ja 16min, 12178 sammu, 7,83 km, 2078 kcal, kindlasti oli päev tegelikusest aktiivsem aga ujuma ja saunadesse minnes jätsin kella tuppa.

Pühapäeva hommikul suundusime sööma, minu üllatuseks puudus hommikusöögi valikus banaan, olen seda igal pool hotellides saanud, ja seal polnud. Võtsin muna, pudru ning ananassi, muidugi oli see konserveeritud, aga noh, elasin üle. Tahenesin veidi toas ning suundusin ajaviiteks jälle jõusaali, sest ujuma enam ei viitsinud minna ja niisama toas ei tahtnud ka passida. Issand, mis toimub, ma lähen puhkama, aga ei viitsi niisama passida !? Naljakas veidi, aga ei, olin rahul, nautsin oma aega jõusaalis jällegi, seekord siis jalapäev. Peale seda kiire pesu, asjad kokku ning oli aeg tagasi suunduda Rakvere. Käisin poes kiirelt, tegin lõuna ning vedelesin niisama, puhkasin. Õhtul tuli sõber külla, tegime tassikesed teed ja vaatasime filmi ning peale seda käisin maal tõin oma pisikese linna tagasi. Imelik oli olla kodus, kui teda polnud, korter oli vaikne ja tühi. Olen ju nii ära harjunud temaga ja sellega, et ta püsimatult ringi trallib koguaeg.

Pühapäev kokku: aktiivset aega 7h ja 38 min, 13463 sammu, 7,61 km, 2270kcal.

So true! Kõige raskem osa on food prep! Minu meelest...


Nädal kokkuvõttes oli üsna edukas, kõigest ühe päeva persetasin niisama maha ja ei liigutanud lillegi. 
Aktiivset aega: 1 päev ja 20 tundi, 87881 sammu, 54,48 km, 15270 kcal.
E- kõndimine
T- BootyTone
K- jooks
N- jõusaal
R- puhkus
L- jõusaal, ujumine
P- jõusaal
Kokku olin trennis 6 tundi ja 40 minutit ja põletasin ära 2522 kalorit!

Don't forget to be awesome! 


Ave :)



Mõni toidupilt ka 





karbikesest lõunat hotellis







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar