esmaspäev, 14. märts 2016

Day 50-56- Done! Week 8 - DONE!

Terekest!

Pole nädalake siia midagi kirjutada jõudnud, EI, ma ei ole ära kadunud, täiesti alles ja ree peal. Paar korda juba on küsitud, et miks uut postitust pole? Lihtsalt mul on olnud töö juures nii mega kiire, et pole jõudnud siia kirjutada, sest tavaliselt kirjutangi oma jutukesi Teile siia just töö kõrvalt, kodus olles pole üldse seda aega.
Nädal on möödunud kiirelt ja ahvatluste rohkelt, kuid murdumisteta! Mille üle ma väga õnnelik olen! Mu iseloom ja tahe ning järjepidevus on kasvanud, võin küll joriseda omaette, et tahaks seda koogitükki vms, aga siiski jonn jääb vaid õnneks jonniks ja suhu ei rända midagi! Kaal, noh see kaal, see teeb mis tahab mul tunne, ta langeb, siis jälle tõuseb, siis aga seisab ja jälle langeb. Pidevalt joonistub sikk-sakk, üles-alla, alla-üles. Loodan, et sellel nädalal on meil koostöö parem ning näitab ilusamaid numbreid. Kuid üldjoones kahe kuu jooksul on olnud langus. Märgin oma kaalu üles ning sealt joonistub välja kaalu liikumine graafikul, huvitav on jälgida seda.
Nüüd on jäänud minu kahe kuulise teekonna lõpuni vaid loetud päevad, nimelt viis päeva veel vaid! Reedega läheb minu jaoks Hers'i konkurss lukku! Olen ikka jälginud ka, mida teised teevad ja nende tulemusi, no tõesti kõik naised on ikka võrratult tublid olnud ja saavutanud silmnähtava vahe enne ja pärast piltidel! Loodan seda minagi saavutada!


Niisiis, alustame algusest, esmaspäev möödus tööl ning õhtul nagu ikka oli meil traditsiooniline kõndimine. Seekord õnneks oli ka uus sihtkoht, sest minu meelest viimased kolm või neli korda on olnud üks ja sama lõpppunkt. Kokku läbisime 3,7 km, õnneks olid tänavad täiesti enam vähem, mõnes kohas oli plögane ja märg, kuid valdav enamus teest oli puhas.
Päev kokku: aktiivset aega 6h ja 50min, 14593 sammu, 9,04 km, 2095 kcal.

Teisipäev oli meil ju naistepäev, hommikul oli laual kohe tordikene ja lilled. Muidugi ma torti ei söönud, õnneks austati mu valikuid ning ei hakatud enam pärima, miks ma ei söö!? Peale tööd läksin BootyTone trenni, mulle tõesti meeldib see, mõnus ja efektiivne tuharatreening. Enne trenni sain veel ühe väga asjaliku naistepäeva kingituse, Nix batoonikese, juhuu! Vähemalt polnud šokolaad ning seda võis süüa, ilma mureta.
Päev kokku: aktiivset aega 7h ja 24 min, 12566 sammu, 7,30 km, 2151 kcal.
Kolmapäev siis peale tööd suund Siriuse poole trenni, AbsExpress ja jõusaali ring peale, ega siin pikka juttu polegi. Päev kokku: aktiivset aega 7h ja 7 min, 12236 sammu, 7,13 km, 2252 kcal.

Neljapäeval aga peale tööd ei teinud ma mitte midagi, seega oli väike puhkeõhtu, seetõttu tuli ka aktiivsust vähem. Töökaaslasel oli sünnipäev ka, ning lauale ilmus jälle palju head ja paremat, ning kõige suurem ahvatlus objekt minu jaoks oli Napoleoni kook, MU LEMMIK! Raske südamega sõin oma toidu ja jätsin koogitüki puutumata. Kuna nädalake oli vaid ju jäänud, seega ei saanud lubada kavavälist toitu hetkel, küll ma kunagi hiljem selle koogitükikese ära söön. Ja no juustupallikesed lõhnasid imeliselt, salat mind sealt õnneks ei võlunud, ma ei ole peedifänn. Kuid veerand pokaali shampust jõin ma küll. Päev kokku: aktiivset aega 6h ja 46 min, 11478 sammu, 6,69 km, 2020 kcal.
Reede oli lühem tööpäev ning plaanisin algselt peale tööd jõusaali minna, kuid Siriusesse kohale jõudes otsustasin ringi, ning läksin Bodycombat + Bodypump trenni. Polnud ammu käinud Bodypumpis, ei mäletanud enam, mis raskusi varem kasutasin. Aga vahelduseks oli päris hea teha jälle üks pikem rühmatrenn. Trenn tehtud, tuju hea ja koju. Õhtul oli plaan minna välja natukeseks, sõbranna tuli külla ja otsustasime teha paar kokteili ka enne pidu. Joogiks sai jälle valitud Skinny Bitch ehk siis viin, mullivesi ja laim, ei tahtnud väga lisakaloreid sisse juua endale. Päev kokku: aktiivset aega 8h ja 35 min, 15214 sammu, 9,44 km, 2474 kcal.
It's selfi time :D

Laupäeva möödus väga kiirelt, siia-sinna käimist oli üsna palju. Õde oli öösel minu pool ning hommikusöögiks nõuti pannkooke, mida ma pidevalt teen endale. Kiideti neid! Laupäeval trenni ei jõudnud, kuigi algselt isegi plaanisin, et lähen teen kiire kardio ka, aga no ei mahtunud see päevakavasse ära enam kuidagi, see eest aga sai palju liikuda. Hehee, ka laupäeval läksin välja, aga seekord olin ainult mullivee peal, mis pani kõrtsu baarmani imestama, et mis asja, miks vett jood? Õnneks oli hea vabandus ka see, et ma ju autoga.
Päev kokku: aktiivset aega 7 h ja 9 min, 13617 sammu, 7,81 km, 2042 kcal.


Pühapäeval magasin ma 12neni välja, see oli midagi uut! Pole vist üle poole aasta nii kaua maganud, muidugi lõi see mul päeva sassi täiesti ja tekkis totaalne aja puudus, sest päevakorras oli minna jõusaali ja kella neljast koeraga kooli. Tegin kiirelt hommikusöögi, puhkasin pool tunnikest, kott kokku ja trenni. Peale jõusaali kiirustasin kähku koju, et teha lõuna ning siis kiirelt asjad kokku ja koeraga kooli, ilm oli seekord veidi paha, tuul oli külm, ning noh, minu pisikesel ju hakkas külm ja ta totaalselt keeldus lume peale istuma ja lamama, seega ei teinud me väga midagi seekord kaasa, jooksime niisama seal veidi üle poomi, et ta sooja saaks. Õhtul oli aga vanemate juures noorema õe sünnipäeva puhul istumine ja no nagu ikka arvata võib, oli laud jälle kaetud hea ja paremaga, õnneks ema laupäeval küsis, mida ma süüa tahaksin, sest ta teab, et ma ei söö kohe kindlasti kõike, mis laual on. Seega palusin serveerida kala, ning see mõte meeldis kõigile pereliikmetele. Laual leidus lisaks minu palutud kalale õnneks ka lillkapsast ja koduseid kurke, seega see oligi minu menüü. Teised sõid makaronisalatit, juustupalle, singirulle, küpsisetorti ja torti, noh ütleme nii, et see küpsisetort isutas mindki! Aga ei, siht silme ees, ja koogitükike jäi puutumata! Olen üldse täheldanud, et see kogu teema, et oh ma tahan seda ja seda ja toda, on rohkem meie peas kinni kui reaalne vajadus ongi. Seega, olen täiesti elus, vaatamata sellele, et ma ei söönudki kooki.
Päev kokku: aktiivset aega 5 h ja 57 min, 9364 sammu, 5,40 km, 1955 kcal

Aa, teate, kevad on täiesti saabunud! Pühapäeva hommikul koeraga õues jalutades, leidsin oma maja tagant esimesed lumikellukesed. Seega varsti-varsti on ka suvi käest, jeeeeeei!

Nädal kokku: aktiivset aega 2 päeva ja 1 tund, 89068 sammu, 52,83 km, 14989 kcal.
E- kõndimine
T- BootyTone
K- AbsExpress ja jõusaali
N- puhkus
R- Bodycompat + Bodypump
L- puhkus
P- jõusaal
Kokku 7 trenni ja 1895 kulutatud kalorit.

Ja ongi käes viimane nädal, viimased viis päeva pingutamist ja siis võib Hersi konkursi lugeda lõppenuks! Seega püüan veel viimaseid pingutusi teha ja endast parimat anda! Seniks aga olge muhedad ja aktiivsed!
Ave




Mõned söögipildid ka ikka ja jälle:
P.S: jaa, mul on sõltuvus, pannkoogi sõltuvus :D











6 kommentaari:

  1. Oeh inimesed lähevad ikka VÄGA liiale toitude piiramise ja keelamisega. Mida see üks tükk küpsisekooki või Napoleoni teile teinud oleks? MITTE MIDAGI! Mida te tähtsustate neid üle? Teie lemmikkook isutab? Võtke ometigi see tükk! Johhaidii!!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma leian, et iga inimese enda otsustada on mida, kui palju ta sööb või ei söö! MINU keha, minu valikud, söön seda, mida õigeks pean! Ma ei näljuta ennast ega hoia söömata! Teen ise oma valikud! Minu eesmärk on veel viimane lõpp pingutada. Ning see hõlmab, mitte süüa kooki ning saada sealt mõtetuid süsivesikuid endale, millest mul mingit kasu pole!

      Kustuta
  2. Aga vaimne rahuldus? Kui on isu koogi järgi, te võtate selle ühe tüki, mis kuidagi teie vormile negatiivselt ei mõju, siis miks mitte? ARUSAAMATU!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma olen eelnevalt kirjutanud siin juba sellest, et ma ei oska süüa üht tükki või kaht... seega SEE ON MINU VALIK, kas söön või ei söö! MINU KEHA MINU VALIK! Ma kirjutan blogis kõigest ja ausalt, ja seda ka et oleks tahtnud ja isutas! Aga ei lubanud endale! Ma leian, et kellegi pole õigust maha teha või kritiseerida minu otsuseid! Teil ei keela keegi kooki süüa :) sööge või terve kook minu poolest ;) :) Selles ühes tükis on mõtetult kaloreid, mis mulle hetkel tähtsad, et saaks oma normi täis ja kasulikkest kaloritest, mitte tühjadest süsivesikutest, mis mulle mitte midagi head ei anna! Ja ei juhtunud minuga mitte midagi, et jäi tükike kooki söömata! Kui mõelda igakord "ah, mis see üks tükk seda või teist või kolmandat siis ära pole" on lõpuks suu kõike rämpsu täis ja mis kasu siis üldse millestki on !?
      Seega leian, et minu otsused on minu teha. Ma ei tule kellelegi ette heitma, palju ta sööb või mida ta sööb või mida ta ei söö! Sama on alkoholiga, kui olete autoga ja peol, siis ei mõtle ju, et ah mis see üks pudel kanget alkoholi ikka ära on ... See on sisult täpselt sama võrdlus minu jaoks. :) Usun, et teema on nüüd lõpetatud :) Ma jään oma otsusele kindlaks, et ei söö igal ajal kooki ja magusat kui seda vaja pole :)

      Kustuta
  3. Sa oled nii tubli. Kindlameelsus viib sihile!

    VastaKustuta