esmaspäev, 28. märts 2016

Mis vahepeal on toiminud?

Terekest kõigile!

Pole väga ammu kirjutanud, juba nädalake. Mis siis vahepeal toimunud on? Räägin siis veidi oma tegemistest ja käikudest.
Peale reedet, kui sai oma mõõdud fikseeritud ja pildid tehtud, tegelikult tegin laupäeva hommikul pildid uuesti, kuna õhtul oli valgus juba nii paha, et pildid jäid kehvad, selja taha tekkisid valgustist tulenevad varjud, mis ei andnud head võrdlus momenti, sest joonistusid seinalt paar lisa cm juurde, aga reede õhtu võtsin endale täiesti, tellisin sushit ning poest tõin veini ja jäätise koju ja sõin kõik ära. Jäätiseks valisin seekord siis Premia jäätise "Põhjatäht", suurepärane, vanilje jäätis iirise ja kakaoubadega. Sushi valikusse kuulusid Vulcano, California ning Crabtiger. Peale kaht kuud oli ikka imeline kooslus. Järgmine hommik tegin omale pannkooke ja no loomulikult läks peale jäätis ja kodune maasika toormoos, seega nautisin ikka täiel rinnal seda kõike.



Pühapäeval, 20 märts, käisime sõbrannaga Nike Training Day'l. Noh, minu meelest organiseeritus veidi lonkas ja kohale jõudes selgus, et TRX trennid olid täis, see oli kindel trenn, kuhu ma tahtsin minna, olin veidi pettunud! Aga mis seal ikka, ajasime riided selga ja läksime saali, tegime kaasa BodyCombati, Maria ja Grete läksid spnni ka, kuna mina kohe üldse ei fänna spinningut siis jäin alla edasi tegema mingit trenni, korralikult sai keksida seal. Lasime ka MyFitnessi boksis kehaanalüüsi teha, kuna reedel käisin Südameapteegis ka tegemas siis huvipärast tahtsin sealgi selle ära teha, et kodus hiljem võrrelda neid. Veidi enne lõppu otsustasime Gretega, et lähme vaatame TRXi trenni siis niisama, kuna kohta ei saanud, kohale minnes just lõppes üks trenn, kus oli paar vaba auku jäänud kuna keegi lihtsalt ei tulnud kohale... ei no tore! Mina, kes ma tahtsin sinna minna ei saanud, kuna keegi otsustas end kirja panna aga mitte kohale ilmuda... Algamas oli kohe järgmine trenn, sealgi tundus jääma paar vaba auku ja treener pakkus meile need välja! Juheii! No ütleks, et kõrvalt vaadates oli asi lihtsam kui ise seda teha. Aga väga vahva oli! Samuti sain kokku seal Heddyga, facebookis on meil üks vahva grupp "Söö,Treeni,Salene" ning seal tehti mingi aeg postitus, et aktiivsele grupiliikmele kingitakse jõusaali päevik ja smootipulbri suur pakk, ja üks päev oligi üllatus, et selleks osutusin mina. Nii vahva üllatus oli see! Treeningpäeval oli ka Fitshop oma degusteerimis laua püsti pannud, ning Heddy andis üle mu väikse võidu ka. Heddy on minu jaoks üks suur motivatsiooni allikas olnud ammusest ajast juba, tuttavaks saime me ühes teises facebooki grupis ning mingi ajahetk hakkasime suhtlema rohkem ja rohkem. Ta on nagu väike päike mul, ning alati aitab ja annab nõu kui hätta jään oma toitumise või motivatsiooniga, Heddy on lihtsalt super tore mul!


Ostsin prooviks ka kohvi-karamelli sheiki, päris hea oli!

Nädala sees olin nagu ikka tööl ja midagi erilist ei teinudki, paar trenni tegin küll. Pühad aga möödusid suhteliselt trenni vabalt. Esmaspäeval käisime kõndimas ja kolmapäeval ning neljapäeval külastasin jõusaali.


Reedel käisime õdedega Tallinnas kinos vaatamas multifilmi Zootropolis, täitsa vahva ja lõbus oli. Aga seekord sõin ma kinos POPCORNI! Jeeeeee, oh seda õnne ja rõõmu, mugisin nii, et veerand multikat oli peal kui mul juba karp tühi. No võrratult head olid ikka.


Plaanisin algselt laupäeval jõusaali minna kuid tuli hoopis ette Läti sõit. Sõbranna vend oli läinud Läti krossi trenni ning seal otsustas buss tal saba anda ja rohkem koostööd mitte teha. Seega otsisime Eestist treilerkäru ja startisime laupäeva hommikul Läti. Oh seda sõitu, no mega pikk, alustasime teekonda hommikul pool 8 ning mina jõudsin koju öösel 3 aeg. Terve päev ja pool ööd sai ainult istuda, istuda ja istuda, peps oli juba kandiline ja ükski asend polnud lõpuks enam mugav. Ilm aga oli super kena, päike paistis ja ei tilkagi lund! Kokku sai maha uhatud ligikaudu 1100 km. 



Viimase kahe nädala kokkuvõte on tegemata veel. Väga palju aktiivsust pole olnudki, mõned trennid, püüan nüüd ikka tublim olla. Lasin end lihtsalt veidi lõdvaks peale BeFiti lõppu, ka toitumise osas sõin paar päeva täiesti teisi asju ja mitte menüüsse, kuid eelmise nädala lõpus tegime Siimoga mu menüü ringi ning hakkan nüüd uuesti korralikumalt jälgima, Preagu on plaan anda mulle nö rohkem süüa, et keha ei oleks nälga, sellega võib tulla ka kaalutõusu, aga noh, elame üle (ma loodan!), nõnda on lihtsam jõusaaliga keha voolida paremaks.
Viimased kahe nädala jooksul käisin seitse korda trennis:
E (14.03)- kõndimine
T (15.03)- vaba, olin Tallinnas koolitusel
K (16.03)- ABS ja jõusaal
N (17.03)- kiirkõnd/jooks lindil
R (18.03), L (19.03)- vaba
P (20.03)- Nike Training Day
Nädal jooksul kokku oli 5h ja 8 minutit treenimist, kus sai põletatud 1921 kcal. aktiivset aega 2 päeva ja 1 tunni jagu, 93992 sammu, 58,07 km ja kulutasin ära 15522 kcal.
E (21.03)- kõndimine
T (22.03)- vaba
K (23.03)- jõusaal
N (24.03)- jõusaal
R (25.03), L(26.03), P (27.03)- vaba
Kokku tuli 3 tundi ja 38 minutit treenimist, ning kulutatud sai 1068 kcal, nädala lõikes aktiivset aega tuli 1 päeva ja 18 tundi, 73284 sammu, 43,45 km, 14214 kcal.

Preaguseks kõik, püüan olla edaspidi tublim ja ikka iga nädal ülevaate anda, ning üldse rohkem siia kirjutada. Igasugused ideed, millest ma rääkida ja kirjutada võiksin, on tere tulnud.

     Bye :) 
Ave


Lebokunnid :) 



Mõni söögipilt ka nagu ikka :) 








3 kommentaari:

  1. Kas jälgite iga päev kaloraazi või sööte lihtsalt kava järgi?

    VastaKustuta
  2. Mu kavakene on mul juba peas, panime veidi koguseid ringi, seega tean, mida võin ja midagi ei võiks süüa, palju asendusi on ka, et oleks vaheldus rikkam menüü :) Katsetan ja proovin ise uusi asju välja mõelda oma ette antud ainetest :) Jälgin, mida suhu topin :)

    VastaKustuta
  3. Seega kõike nt nutridatasse või myfitpali üles ei kirjuta?

    VastaKustuta