laupäev, 19. märts 2016

THE END of BeFIT

Hei-hei kõigile,
minu teekond Hersi BeFit konkurssi raames saigi nüüd läbi! Wow, kaks kuud on selja taga, kaks kuud on lihtsalt saanud no nii kiiresti läbi! Algul tundus see nii pikk aeg olevat, kuid tõesti see möödus linnu lennul ning nüüd ongi see läbi. Kas nüüd on lõpp kõigega!? Kindlasti mitte! Ma jätkan toitumist ning ka trenne, olen täiesti enda jaoks taasavastanud jõusaali ning rühmatrennid enam väga ei tõmba, sest ma olen selline aeglane kulgeja vahel, ning saalis reguleerin oma tempot ise. Ning miks jätta nüüd kõik pooleli, kui olen sammuke lähemal paremale kehale, paremale enesetundele ja heale tujule! Ma ei teinud seda läbi selleks, et nüüd kõik nurka visata ja minna endisesse rütmi tagasi, EI! Kindlasti ei jää ma nii rangeks kui siiani vahepeal olin, luban vahel ikka midagi muud ka endale! Eile õhtu aga peale tööd tellisin endale sushit, pole kaks kuud seda söönud ja jube hea oli ning õhtu lõpetuseks oli jäätis maasika toormoosiga ning 2 pokaali veini, peale esimest pokaali lahjendasin seda juba mulliveega, nii maistes kuidagi paremini.

Mis on kahe kuuga muutunud? Teate, mu söögilaua pilt on muutunud, selles suhtes, et olen hakkanud sööma toite ja toiduaineid, mida varem ei söönud, ei maitsenud lihtsalt, nüüd võiks iga õhtu krõbistada lillkapsast, samuti on nüüd spinat menüüs. Üldse olen jube kehv rohelise sõber, ei meeldi see malts väga, aga nüüd olen sööma hakkanud seda kõike vaikselt. Siiani on menüüst väljas olnud valge jahu, suhkur ja rasvased söögid. Vahepeal tundus, et no jubedalt isutab, aga pigem on see vist lihtsalt alateadvus, mis teab, et sa ei tohi aga jubedalt tahaks ju, ja see tekitabki meis tunde, et me VAJAME seda, me PEAME saama seda! Ütlesin päris tihti kookidele EI ja olen siiani elus! Peab tegema lihtsalt valikuid, mida me tahame ja mida mitte! Õnneks jätkus minus seda järjekindlust ja ma ei andnud oma tujudele/isudele järgi. Eile, kui see läbi oli, siis volaaa sõin ma põhimõtteliselt terve liitrise jäätise üksi ära, kas oli hea ja maitses ? Jaa, oli hea ja maitses, aga see oli hetkeline, hiljem andis kõht tunda, magusat täis ja raske olla. Seega, jah vahel võib aga veidi, mida mina jälle ei osanud, läks käest ja sõin kõik ära, aga ma olin selle ka ära teeninud, olen olnud lihtsalt NIII kuradima tubli! (Enda jaoks vähemalt!)

Aga, mis siis on kaal teinud? Teekonda alustasin kaaludes 63,3 kg, olen isegi 65 kg teatud päevil kaalunud. Kaal liikus enamus asjast nii nagu tema heaks arvas, tegelikult käis ta koguaeg üles ja alla, mis mind ikka marru ajas pidevalt. Iga langus tegi õnnelikuks ja iga tõus või paigal seis morjendas... Eile hommikul kaalule astudes vaatas vastu 58 kg! Seega kahe kuu jooksul suutsin  alla võtta 5,3 kg!

Mõõtudest ka veidi siis, kuna konkurssi alguses pidime ju end ka mõõtma. Noh, nagu ma siin juba igal pool jonninud olen, siis kõige suurem miinus ja kahju on rindade mõõdust, need küll nüüd kadusid täiesti ära. Aga usun, et võib rahule jääda siiski nende sentimeetrite kadumisega kehalt, alati oleks võinud paremini, aga andsin endast parima! Ja loodan, et suveks suudan veel paremasse vormi end saada. 

Käisin ka huvipärast enne teekonna algust kehakoostise uuringul Südameapeegis ning nüüd reedel külasasin uuesti, et näha kas on mingit muutust toimunud ka. No mingi muutus on ka seal toimunud. 

Nüüd siis enamuste jaoks kõige põnevam osa... enne ja pärast pildid... No minu jaoks on see suurim julgustükk vist praegu, sest noo ausalt öeldes, on ikka häbi vaadata oma jaanuari pilte, kuigi tegelikult reaalses elus polnud ma siis ka väga nö paks, lihtsalt mul oli seda rasva kehal ikka korralikult. Siiani ei saa mõned tuttavad aru, kuhu kurat ma enne selle peitsin kõik ja ma ei näinud ju üldse selline välja... riietega. Aga teate, riiete ja õige poosiga saab VÄGA palju peita ja muuta oma välimuses.
Aga olgu .... uhh, siit need pildid siis tulevad ...



Nagu mingi suur julgustükk oleks hetkel tehtud... Jube imelik tunne on...

Aga tänaseks lõpetan, homme juba Nike Training Day ning esmaspäeval teen nädala kokkuvõtte ka ära, vaatan kui mahti ja aega võtan üldse kahe kuu trennid kokku, kui palju, mis ja mida!

Olge muhedad!
Ave
Minu esimene õnneküpsis

3 kommentaari:

  1. Super tulemus ja veel nii lühikese ajaga! Väga inspireeriv :) Kuna olen sinuga sarnases pikkuses ja tahaks ka sama trimmi end saada (ka stardipositsioon on mul sarnane), siis tunnen huvi, mis suurusjärku su päevane kaloraaž jäi? Või sa ei lugenud üldse kaloreid, vaid ainult toitusid vastavalt kavas toodud kogustele?

    VastaKustuta
  2. Ma tänan! :) Loodan, et andsin ka korraliku laengu motivatsiooni Sulle :) et sa püüdelksid kõige selle poole! Kaloraaž jäi ca kuskil 1650-1700 vahele, siia sinna veidi :) aga siiski jah kava koguste järgi toitusin, vahepeal kohendasime neid ringi jne. Aga tihti panin kogupäeva MyFitnessPal'i seega kuskil 1700 kanti see päevane kaloraaž jäi :)

    VastaKustuta
  3. Selge, midagi sellist ma arvasingi :) Palju jaksu saavutatu säilitamisel! Proovin ka nüüd veidi rangemalt oma toitumist järgida mõned kuud :)

    VastaKustuta