esmaspäev, 18. jaanuar 2016

Start!

Hommikust :)

Täna siis on minu jaoks nö algus sellel teekonnal.
Mõtlesin, et räägin lühidalt veidi tausta ka. Hetkel töötan pangas tellerina, seega puutun palju inimestega kokku, ning töö on istuv ja ca 9 tundi pikk, on lühemaid päevi ka ikka vahel :)
Toitumist olen üritanud jälgida juba üle viimase kahe aasta, käinud jo-jo'na üles ja alla nagu Ameerika mägedel :D (no tõsine Ameerika mägi on minu kaalu teekond olnud) Suudan end kokku võtta ja saan kaalu alla ning siis järsku tuleb midagi vahele, lasen asja lõdvemaks ja lõpuks söön KÕIKE (seal hulgas suurtes kogustes magusat ja pastat, so in love neisse :D ) ja nõnda käingi oma kaalu numbriga üles ja alla, ja alla ja üles :D

Hommikul oli väike ärevus sees miski pärast, noh olgem ausad, ei ole ma kunagi avaliku esinemist nautinud, pigem peljanud ja minu jaoks siin blogimine võrdub samaga, mis suure saali rahvatäie ees esinemine :/ aga saame hakkama :D

Toitumist jälgin ma nüüd Siimo kava järgi. Olen sellega täiesti rahul ja mulle see sobib :) oleme seda koos minu jaoks paremaks ja mugavamaks igati kohandanud :) seega thumbs up :) Tema tegemisi on võimalik jälgida facebookis (Personaaltreener Siimo Sikut), instagrammis (@siimosikut) ning kes kasutab ka snapchati, siis teda leiab ka seal (siimosikut). Nii, et follow'ma :D

Panen ära ka oma andmed siis, mida me avaldama pidime end regades:
Rind: 88 cm
Talje: 70 cm
Puus: 93 cm
Reis: 57 cm
Käsivars: 28 cm
Kaal 63,3 kg (see oli siis 15.01, tänane kaal veidi teine juba)
Pikkus: 175 cm
Vanus: 26 a

Käisin eelmine nädal ka huvipärast kehakoostist määramas Südame Apteegis, see vist ainukene koht Rakveres, kus seda teha saab. Lihtsalt huvipärast läksin, et teada saada andmeid enda kehakoostise kohta. Andmed sain sellised:

Ma igapäevaselt vist päris kõigist toitudest pilte ei pane, sest eks need enam jaolt sisuliselt korduvad, aga tegemisviis või serveerimine teine. Tänane hommik:

Kuna hetkel on pudru ja muna söömine ära tüüdanud ja isukene kuidagi täis, siis sain Siimolt hea idee :) ehk siis panen oma kindla kaalu järgi täisterahelbed ja muna ning veiidke soola ja vahel ka kaneeli saumiksri kaussi ja ning blenderdan ära :) kallan pannile ja volaa, pannkoogi laadne hommikusöök olemas :) Kõrvale banaan :) Njömmm!
Olen inimene, kes ei tarbi kohvi üldse! Seega joon teed, leidsin enda jaoks väga hea maitse lihtsatest ainetest, panen tassi viilu sidrunit, paar väikest tükki ingverit ning kaneelikoor ja kuum vesi peale, jube hea maitse on :) soovitan vahelduseks tavalistele teedele ka seda varianti proovida :)

Lõuna ja vahepala kaasa pakitud seadsin sammud tööle :) Homme lisan pildid lõunast, vahepalast ja õhtust :)
                                                    Karpidega tööle :D (lõuna ja vahepala)

Arvan, et hetkel aitab pikast jutust :)

Olge muhedad ja nautige ilma :)

Ave :)





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar