pühapäev, 17. jaanuar 2016

Tähelepanu, valmis olla .... (start tuleb homme)

Sai kirja pandud, et alustan oma teekonnaga homme, 18 jaanuar, otsustasin just esmaspäevast alustada sellepärast, et uuel nädalal uue hooga puhtalt lehelt :) Püüan võimalikult palju toitumisel kavast kinni pidada, seetõttu saigi koostatud nimekiri, mida poest vaja on, et midagi puudu ei jääks ning et mitte midagi üleliigset ei satuks ostukorvi :) ostsin korraga ära peaaegu nädala kraami täiesti, endal nõnda kergem, ei pea enam nädala sees poodi ronima.

Tänane saak ;) 

Õhtu, tegelikult kõigest poolteist tundi kulus mul köögis, et ette valmistada oma õhtusöögid ning nelja päeva lõunad, oleks teinud ja viienda päeva oma ära, aga no tarkpea jätis kaks toidukarpi tööjuurde, nõnda siis valmis vaid täna neli lõunat. 



Söön meelsasti kana ja kala, kuna sealiha fänn pole enam ammusest ajast, no ei suuda seda süüa, võin ausalt öelda, et ajab südame pahaks kuidagi. Tegelikult olen üldse väga pirtsakas söögisuhtes, see on üks suurimaid probleeme üldse toitumise poolelt minu puhul, Ei söö ma väga juurvilju, no ei maitse. Proovin võimalikult palju juur- ja köögivilju küll tarbida toitude kõrvale aga valik on minu jaoks väike, mida ma süüa suudan. 

Kuna homsest algab siis kahe kuune teekond, siis püüan igapäevaselt postitada siia pilte, emotisoone, mõtteid jms. Homme räägin veidi lähemalt kes olen ja mis teen,avalikustan siis ka hetkelised kaalu numbrid, ning eelmine nädal sai käidud ka kehakoostist määramas, panen need kas siia üles, kuna plaanin siis kahe kuu möödudes minna uuesti mõõtma. 

Homseni

Ave :) 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar