kolmapäev, 20. jaanuar 2016

Day 2-done!

Hei-heii :)

Täna pikka juttu ei tee :)
Teine päev sai ka vapralt otsa peaaegu ilma komistusteta (peaaegu! sest eile õhtul salatit tehes, tabas mind JUUSTU-isu. Sõin viilu juustu ka! mis polnud ettenähtud.) Aga tunne hetkel super :) kaal on natukene juba ka langenud, kui nädal täis, panen uue kaalu ka kirja, hetkel kaalun end igal hommikul (vana harjumus end iga hommiku kaaluda!) ja kui kuu täis, panen ka mõõtude võrdluse ma usun. Seega lähme aga edasi vapralt! :)
Eile olin toitude pildistamisel tubli, suutsin kõik söögikorrad üles võtta :)

Hommik: täisterahelbed,muna. Peale siis banaan ja karamellisiirup. (magusaisu ikka kimbutab) ja tassike teed, hetkel on igasugused muud teed mind nii ära tüüdanud, seega joon jätkuvalt hea meelega sidruni-ingveri-kaneelikoore teed :) maitsel hea ja mahe :) soovitan proovida!


Lõuna: Pannil tehtud pruunriis, jogurti-tilli kanafilee, magus paprika, Peale pandud maitsetamata jogurt, kõrvale tee ja mandlid :) 


Vahepala: oh nii isutas see nõnda :)  trimmi sai, kanasink ja juust :) 


Õhtu: Olen vist jätkuvalt "maltsa" lainel :D sai jälle tehtud lõhe-spinati-kurgi-paprika salat õhtuks :) 


Avastasin enda jaoks kevadel Bodypumpi, ja no siiani so in loooooove sellesse. Minu meelest üks väga hea rühmatrenn. Üritan ikka paar korda nädalas seal tavaliselt käia. Eile oli jälle pumpi päev :) 

Ülevaade trennist:

Eelmine aasta oktoobris soetasin endale uue pulsikella Polar M400. No super kell, olen täiesti rahul selle investeeringuga. :) Mugav ja kena välimuselt. Polnud ma varem kella inimene üldse, kandsin vaid trenni tehes pulsikella, kuid nüüd on ta mul käepeal koguaeg täiesti. Isegi vahel öösel, sest ma lihtsalt ei tunne teda enam käel ning ta ei sega mind. Polar M400 on palju funktsioone, ning ta võimaldab seadistada end just vastavalt kasutaja soovidele. On erinevad spordiprofiilid, mida saab ka oma korda seadistada. Koostab treeningkalendri, kust on hea jälgida tehtud trenne ja tulemusi.Ta jälgib päeva aktiivsust, annab märku, kui oled liiga kauaks istuma jäänud ning jälgib ka unerahu :) ning seal on veel hulganisti funktsioone :) Igati asjalik tegelane, olen rahul ja kiidan ja soovitan soojalt :) 


Eilse päeva kokkuvõte: aktiivset aega 5h 49 min, samme 9541, läbitud kilomeetreid 5,67 km, kulutatud kaloreid 2271kcal.

Kenat kolmapäeva jätku :) 

A.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar