neljapäev, 21. jaanuar 2016

Day3- done!

Hei-heii :)

Kolmas päev kenasti möödas. Eile oli rahulikum päev, peale tööd poodi ja sealt otse koju :) Enesetunne siiani ikkagi hea, kaal vaikselt langeb, mis on hea. Hullem oleks kui tõuseks :D

Täna avalikustati ka kõikide osalejate pildid Hers'i kodulehel. Võin öelda, et nüüd läks asi kuidagi eriti ametlikuks ja avalikuks :D Ou shit!!! Osalejaid piltide järgi on 147, mis on väga tubli arv! Inimesed kõik nii erinevad, kaalult, pikkuselt, vanuselt ja keha kujult! Soovin kõigile vaid suurt edu ja motivatsiooni ja kindlameelsust lõpuni püsimisel :) Jeiii... me saame hakkama :D



Minu jaoks oli täna naljakaim see, et kui pildid olid üles laetud, hakkasid mu tuttavad, kes sellest teadlikud, mind otsima. Mõndade suureks üllatuseks olid mu pildid, sest algul ei leitud väga üles mind. Mulle on päris tihti öeldud, et mis sa ikka jälgid oma söömist ning mis sa treenid end nii palju (tglt ei tee üldse palju trenni, paar rühmatrenni nädalas, ca 4-6 tk, kõik oleneb nädalast ja milline mu töögraafik on ) et oled niigi peenike. Vaidlen ikka tihti vastu sellele väitele, ma ei ole peenike, riietega annab peita palju! Siis tuleb vastu: "Issand, aga sa piltidel ka nii peenikene!!!" Jah, õige nurk ja õige poos, ja volaa pool massi on peidus :D Seega, hahaa, riietega paistan ma saledam välja kui bikiinides. damn! :D Siit siis jälle uus motivatsioon: pean ka neis hea välja nägema! :)

Eile andsin ka töökaaslastele lugeda oma blogi. Teate, mis on parim tagasiside? See kui keegi ütleb, et oled teda motiveerinud! Juheiii! Nõnda võttis ka minu töökaaslane oma kava uuesti välja ja ütles, et hakkab otsast peale! Hoian tallegi pöialt ;) (p.s: ma tean,et ta loeb seda ka :D )

Eilne hommik: ja jälle MAGUSAISU kallal! Hurraaa... õnneks on sellele patuvaba väljapääs :) ;)

Lõuna:
Vahepala:
Ja õhtusöök:

Eile õhtu tegin ühe katsetuse hommikuks, aga sellst juba homme ;) Aga lõhn oli hea ja maitse ka täiesti okei, Kindlasti proovin leida veel lahendusi, mida teha hommikul teistsugust, hetkel ikka pudruisu pole.

Eilse päeva kokkuvõte: aktiivset aega 5h 38min, kulutatud kaloreid: 1941 kcal (veidi vähe :/ polnud liikumist väga eile ka, proovime edasipidi ikka paremini!), samme tuli 7579 ning läbitud kilomeetrid 4,25. 
Natuke nadivõitu päev oli, aga mis kehvasti see järgmine kord paremini :) 

Päikest,

Ave! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar