pühapäev, 24. jaanuar 2016

Day 5 and day 6 -Done! Wow, uued avastused!

Hei-heii  kõigile :)

Nädalavahetus on nii kiirelt möödunud, et ei ole jõudnud siin oma päevaksi kajastada, aga nüüd hetk aega ka seda teha :)

Kohe-kohe ongi esimene nädal tehtud. Kuidas siis siiani läinud !? Wow, olen üllatunud ja rahul. Olen suutnud oma menüüst kenasti kinni pidada, va see üks õhtu kui juustu näpistasin :D :D Minult on küsitud, et kas magusaisu ei kimbuta ? Ohh see mul koguaeg külas :D Aga siiani pole murdunud, söön hommikul ikka oma karamelli siirupit, see aitab mind palju.

Reedesed söögid:
Kuna reedene tööpäev oli seekord lühem, ning sain varem koju, otsustasin minna Bodycombat+Bodypump. Mõnus kooslus, trennid mõlemad olid natukene lühemaks tehtud, aga hea oli ikka. Combat väsitas ära mõnusalt ning keha sai korralikult soojaks ja võis jätkuda pumpimine :) 
 
Reede õhtu tabas korralik magusaisu, rääkisin, haha, pigem kurtsin seda ka Siimole, mille peale ta ütles, et ma võin juua juu Coca-cola Zero't. Olen varemgi täheldanud, et osades toitumiskavades see lubatud, aga pole üldse tähelepanu pööranud sellele. Aga teate, hahaaa... loll avastas Ameerika, poes lugesin pudeli tagant huvitavaid andmeid ja mõtlesin, wow, päriselt !? :D 100 ml AINULT 0,2 kcal??? Suur üllatus minu jaoks ja tundsin end ikka see hetk väga lollina hahhahaaaa :D :D :D 

Reedene kokkuvõte: aktiivset aega 5h 42 min, kulutatud kalorid 2248, samme tehtud 11553 ning läbitud 7,38 km :) 

Kuna senini olen viimased paar aastat käinud pidevalt vaid rühmatrennis, siis mõtlesime ja võtsime Siimoga uue suuna ... MA HAKKAN JÕUSAALIS KÄIMA :D (et ikka rohkem oma tavapärasest elurütmist ja mugavustsoonist välja! ) olen ka varem käinud mõned korrad, aga nüüd siis tuli jjah idee välja vahetada mu rühmatrennid jõusaali vastu, eks ma mõnes ikka vahel käin edasi, aga põhirõhk siis jõusaalile. Otsus vastu võetud, mõtlesime, et teeme koos ühe trenni, räägime, arutame, vaatame harjutused üle. Lepsime kokku, et kohtume laupäeval Rocca al Mare Myfitnessis. Jõudsin siis kohale (mul väiksem õde ka ühines, koos ju julgem minna võõrasse kohta), esmamulje super, teenindaja näitas ilusti suunad kätte, kus mis asub. Sisenesin siis riietusruumi... ohohh, päris suur (no peabki olema Tallinn ju :D ja inimesi käib rohkem ja suur firma ka ). Riided vahetatud ja samm jõusaali poole... ja siis ... siis tabas suuuuuuur BIG WOW!!! See jõusaal .... WOW! Nagu tõesti WOW!!! Suur, avar, täis igasugust tehnikat ... wow wow wow. Meil siin Rakveres väga väikesed jõusaalid, no sellega võrreldes ikka VÄGA väiksed, võiks öelda, et sama suured on meie jõukad siin nagu seal oli mmm ... ala see venitus ala :D :D  Tegime siis "väikese" trenni ära, uhh ... 2,5 h veetsime seal "lõbusalt" aega. Siimo näitas põhiharjutused ette ja tegime läbi kõik, et tehnika õige ikka oleks. No muidugi, ma seal üritasin väiksemaid raskusi võtta (ma ju EI JAKSA raskemaid) aga ta oli ikka veendunud, et ma jaksan :D Jonnisin ka raskuste üle nagu kombeks mul vahel ikka on kui miskit ei meeldi :D Mitte, et mulle trenn meeldinud poleks, aga arvasin, et need raskused ta mulle annab on LIIGA rasked :D :D :D aga SAIN HAKKAMA :) Juheii :) 
P.S: täna annab eilne trenn korralikult tunda :D :D Ning ma näen üsna kahtlane välja pildil :D

Kuna eile oli mega kiire, siis hommikul sai kiirelt söödud oma tavapärane "pannkook" ja lõunaks kana ja makaronid nagu viimastel päevadel (vabandan, aga ma lihtsalt unustasin pilte teha). Kolmas söögikord tuli peale trenni, selle sõin parklas autos ära (olin tubli ja pakkisin söögi ikka kaasa Tallinna minnes) (tomatid jäid pildilt välja) 
Jassi seemneleib, juust, kanasink ja tomat.

Kõht täis, suund Rakvere tagasi. Ka õhtusöök tuli kiirelt käigupealt ära süüa, polnud sedagi aega süüa kodus laua taga, vaid kõrval istmel karbist :D 
Külmsuitsu lõhefilee, spinat ja kurk.

Laupäeva kokku: aktiivset aega 8h 21 min, kaloreid kulutatud 2531 kcal, 13619 sammukest ning kokku 7,47km. Võib rahule jääda :) 

Nädala võib lugeda õnnestunuks. Täna puhkan ja kulgen vaikselt oma rida, koristan ja õhtul hakkan sööke tegema ette veidi ära, nõnda on nädala sees kergem. A, üks päev siin küsiti, kuidas ma suudan süüa sööki, mis on paar päeva tagasi valmis tehtud? No igatahes, mul sellega probleemi pole, nii on nõnda mul endal lihtsam, sest kui jõuan peale trenni pool 9 või 9 õhtul koju, siis söön õhtust ja puhkan, siis enam ei jaksa ega viitis veel köögis vaaritada nõnda. Seega see variant mulle sobib, ja pealegi karpidega seisab söök kenasti külmikus. Teen ju vaid 5 lõunat ette :) 

Mis teeb kaal ? No kaal on siin kenasti langenud, kahel korral on natuke tõusnud, aga paar sada grammi õnneks (kuigi seegi ajas natuke tuju pahaks :D tahaks ju ikka langust hetkel) 
Seega nädalat alustasime kaaluga 62,9kg ning täna hommikul oli kaal 61kg. Vahepeal juba näitas 60,8kg, aga küll ma selle uuesti kätte saan :) seega nädalaga 1,9 kg, pole paha :) /kõik mis jõuludel sisse sai õgitud, hakkab vaikselt maha rappuma/ (kaalusin enne jõule 60,3kg ... niuks, aga süüa mulle meeldib :D :D :D )

Trennid: 

Aktiivsuse kokkuvõte: 

Trennide kokkuvõte: 
Enda arvates igati asjalik nädal olnud :) Uuel nädalal siis uue hooga ;) 

Kaunist pühapäeva :) 

Ave 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar