kolmapäev, 10. veebruar 2016

Day 22-23

Hei-hei.

Tore on oma statistikast vaadata, kui palju on mu blogi loetud! Kallid lugejad, Te annate nii palju motivatsiooni ja jõudu sirge seljaga edasi minna! Peale kauba on mul veel trobikond vahvaid sõpru, kes pidevalt mind motiveerivad just sellega, et nad märkavad tulemusi ja ütlevad seda julgelt välja, see annab nii palju juurde minule! Aitähh Airile, eilse kiituse eest, et mu peps on kenamaks läinud, see ju tekitas hea tunde ja power'i laksu juurde, et teeme veel-veel paremaks! Super naised mul ümber ringi, igal pool! Neid kiitjaid on veelgi, mu sügav kummardus! Te olete fantastilised!
Uus nädal algas positiivselt, hommikul oli tuju hea, energia laes ja motivatsioon suur. Teeme ära! Esmaspäev kulges tavapäraselt, päeval olin tööl ning õhtul toimus jälle meil kõndimine. Ilm oli õnneks selleks hetkeks parem ning enam ei sadanud midagi taevast alla. Tänavad paraku olid aga libedad kohati, mis oli suur miinus, aga kõndisime ilusti oma ette nähtud teekonna ära.

Esmaspäev kokku: aktiivset aega 7h ja 23 min, 16721 sammu, 10,62 km, 2240 kcal.

Oh seda teisipäeva, see ju meil vastlapäev. Seega olid mul töö juures hommikul, värsked, pehmed, LÕHNAVAD vastlakuklid laual. Teadsin ammu juba, et see päev on tulemas (oh üllatust eks!), aga igatahes, rääkisin Siimoga ka sellest, et kas ma võin süüa? No ma ju teadsin isegi tegelikult vastust, mis sealt tuleb, loomulikult ju ei. Ja siis ma jorisesin paar päeva ikka, miks ei või ja kas ikka võin ja no ühe ju võiks jne jne. Aga tegelikult olin end häälestanud, et "EI, ma ei söö sellel aastal neid!". Hommikul küsiti ka kohe, et "Miks sa ei söö? Mis see üks kukkel ikka teeb!?". Jah, see ei teegi midagi tegelikult, üks patukord ei tee meid paksuks nagu üks tervislik söögikord peeneks, aga miks ma ikkagi ei söö??? Sest, et ma ei oska neid süüa, ma ei oska süüa ÜHTE kuklit, kui ma sööks ühe ära, tean, et sellega see ei lõppe! Süües kasvab ju isu! Ma olen võimeline ära sööma neid viis, kaheksa, isegi kümme, aga kas on siis seda vaja!? Ei, ei ole vaja! Ja enda säästmiseks, võtsin vastu otsuse ning jäin enesele kindlaks! Muidugi niisama jorisemiseks kirjutasin hommikul Siimole, et kas ma ei või ainsatki süüa, mille peale ta lõpuks vastas, et kui trenni õhtul lähen, siis ÜHE võin. Juheii ! Aga ei, ei ,ei, ma ei söönudki! Olen uhke ja rahul! 
Õhtul läksin jälle BootyTone'i, mulle meeldib see trenn, nii lihtsad harjutused aga nii tõhusad. Täna juba tunnen jälle, kuidas peps hakkab hellaks minema ja see tunne on võrratu! 

Teisipäev kokku: aktiivset aega 6h ja 31min, 10415 sammu, 6,19km, 2236 kcal.

Panen väheke söögipilte ka enda toitudest. Jätkuvalt teen menüü järgi kõike, ning proovin erinevaid toite teha katsetuste käigus, kuid kogused ja algained ikka menüüst vaid. 





Have fun!
Ave




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar