esmaspäev, 15. veebruar 2016

Day 26-28-DONE! Week 4! Cheat meal, company party

Terekest!

Ja jälle on käes esmaspäev, täna siis sai täis neli nädalat, ehk pool teekonda on käidud. Emotsioone on seinast seina, vahel olen täis suurt motivatsiooni ja teine kord on tuju nii paha, et viskaks kõik nurka ja poeks šokolaaditahvliga teki alla peitu, siis jälle võtan end kokku, sest nii palju on minusse uskujaid ja mind toetavaid inimesi mu ümber ja ma ei anna ikka alla! Jonnist tuleb võitu saada! Kaal on siiani kõikunud üles ja alla, lõpuks sain ka uue algus numbri ette, mis andis uut tuult ja motivatsiooni. Laupäeva hommikul näitas kaal juba 59,5kg, mis tegi tujukese heaks, täna hommiku aga oli jälle see vana 60,0 kg ees, aga siin kohal annab tunda ja mängib kõvasti rolli nädalavahetuse teistsugune menüü. Terve nädalavahetus oli tavapärastest elurütmist ja -käigust erinev.


Alustame reedest, olin kella 18.00 tööl kenasti, päeva aeg kirjutas mulle üks tuttav ja palus, et ma äkki oleks nõus neile töö juurde, pubisse, appi minema õhtul, kuna töötajad on haiged ja sellega on totaalne kriis, et kes letis on. Oh issand, pole ma seda tööd teinud juba üle kuue aasta. Maini vahepeal ära, et töötasin kuus aastat tagasi samas pubis baaridaamina peaaegu kaks aastat. Olin lõpuks siis nõus, et mis siis ikka, lähen aitan neid, väike vaheldus endalegi. Usun, et sain kõigega seal ilusti hakkama, väheke meeldetuletamist ja harjutamist ja sain tehtud selle õhtu seal. Aga teate, ei ole kerge töötada söögiasutuses kui ise nö dieedil, no need söögid, need lõhnad, näed ju koguaeg suupisteid, mida ise pole juba üle kuu aja söönud, ajas ju isule küll... Aga olen uhke jällegi, suutsin selle proovikivi ära teha ja ei pistnud suhu mitte midagi, mis oleks väljaspool menüüd, kokal palusin endale teha salat oma eelistuste järgi, ja see tuli väga maitsev. Vahelduseks oli hea istuvale tööle ja jalgadel olla ning natuke ringi siblida.
Ahvatlused ... uhh



Reede kokku: aktiivset aega 7h ja 53min, 10207 sammu, 5,41km, 2109kcal.

Oh seda laupäeva, kuna õhtul firma pidu tulekul, otsustasin päevaaeg mitte tarbida süsivesikuid väga, vaid jätta nad õhtusse. Seega tegin hommikuks ainult muna, kaks muna tundus vähe, seega lõin pannile kolm. Kõht täis suundusin Ilubaari, kus lasin natuke juuksejuurt tõsta ja tupeerida, et vähe rohkem kohevust juustes oleks ning õde tegi mul ka meigi seal. Lõunat kaasa ise teha ei jõudnud, krabasin kähku Rimi salati letist salatit, seal hea variant ise kombineerida kokku, käisin kaalusin oma kana ära, et umbes samasse kogusesse jääda ning lisasin kapsast, kurki ja tomatit. Sõin hotelli jõudes salati koheselt ära, sest kõht oli ammu ammu tühi juba. Natuke sättimist, kleidike selga ja king jalga, ning oligi aeg sammud seada peopaiga poole. Püüdsin küll end koguaeg häälestada, et ei söö üle, ei söö üle, vaid normaalsuse piires, hahhaaa, suutsin ma seda jee! Söögid olid väga head, ja proovisin ikkagi kõike, mis lauda toodi, sealhulgas ka magustoitu!
Hommik
Kiire lunch

 

Sõidu valmis, aitähh õeke, ilusa meigi eest :) 

Mopsukad :D
Peoks valmis Oksanaga :)
Meie menüü
Mustsõstra-portveini tarrend ja kaneeliküpsis ning toorjuustu-sidrunikook
Minu töökaaslased, parim tiim
Tunnistan ausalt, koogi tükke sõin ma lausa KAKS! Väga hea oli! Ning hiljem öösel pistsin pintslisse veel mõned kaneeliküpsised, mis olid ikka jube head! Muidugi tundsin ma õhtul, et olen söögiga liialdanud, just koguseliselt, sest jube raske oli lõpuks olla, Olen harjunud ju sööma väiksemaid koguseid natukene kui sel laupäeval sisse pugitud sai. Aga ei ma ei kahetse (väga, sest no natuke ikka oli süümekas, just seetõttu, et mis kaal teeb). Vahel tuleb lubada endale ka muud ning seejärel uuesti joonele tagasi minna. 
Yes, it's a cheat meal!


Laupäev kokku: aktiivset aega 3h ja 25 min, 6057 sammu, 3,59km, 1628kcal. Tegelikult peaks olema numbrid kaks korda suuremad, sest ma ei kandnud kella õhtul üldse, aga ringi sai palju liikuda ja ka tantsida.

Pühapäeva hommikul pidin leppima hotelli söögiga lepima, seega püüdsin tavapärast hommikut süüa. Valisin endale pudru, kaks keedumuna ja banaani ning tassike teed, uhh see puder polnud just kõige parem, mitte et ta oleks vastik olnud, aga oma tehtud puder ikka parem kodus. Kõhud täis, asjad koos, oli aeg tagasi suund Rakvere poole võtta. Lõunaks võtsin uuesti Rimist salati, sest läksin poe tiirule, et söögikraam osta ning kõht oli juba tühi ka. Tegin pühapäeval mõned lõunad uueks nädalaks ette ning tõin maalt oma koera ära ja lebotasin veidi. Vaatasin filmi ja sõin pomelot natuke ka, sest isutas mingi tsitruselise järgi. Enne ööund käisime koeraga tunnikese õues jalutmas ja tuttu ära!
Hotellis valitud hommikusöök

Eilne poesaak

Väike foodprep

Relaxing

Lunch

Väike väsinud nunnu mul (L) :)
Pühapäev kokku: aktiivset aega 5h ja 51min, 8794 sammu, 4,86 km, 1870 kcal.

Paljudel on arvamus, et kui jälgid mingit toitumiskava siis saad ikka väga minimaalselt süüa, no minu portsud on ikka tegelikult üsna suured ja kõhtu täitvad, seega ma ei ole näljas sugugi :) 

Hugs, Ave!

2 kommentaari:

  1. palju tavaliselt pomelot sööte korraga? Mina ei oska muidu kui korraga terve :(

    VastaKustuta
  2. Ma ei söö seda üldse tavaliselt, vahel harva kui isu on siis ostan, eile sõin ca 300 gr.

    VastaKustuta