kolmapäev, 17. veebruar 2016

Day 29-30- done !

Kaunist päikeselist kolmapäeva!

Loodan, et ikka Teil kõigil säras päike hommikul ning särab ka siiani! Kõige ilusamad ja rõõmsamad päevad algavad just päikese paistega. Ma jumaldan päikest, ma naudin päikese valgust ja soojust!

Nädal algas minu jaoks jälle jonnituuril, kuna nädalavahetusel sai patustatud siis andis kaal ka sellest märku, jah ma tean, et seda ei tohi nii pingsalt jälgida ja sellel lasta end heidutada, aga teate, see nagu nii sisse kulunud mul, et kaalun end absoluutselt IGAL hommikul! See on nii tavaliseks saanud nagu hommikune hambapesu või ringutus. Olin veidi tige ja pettunud eneses, et kaotasin korra kontrolli ja sõin KÕIKE, samas jälle võtsin asja rahulikult, et vahel ju võib. Ühesõnaga, minu see jonn ja mitte jonn käivad nii käsikäes, et jube. Ükshetk saan aru ja teine hetk ei mõista ja olen pahane! Võtsin end siis uuesti lõpuks kokku hommikul ja tegin endale väikseid pannukaid. Panin ilusti oma päevased söögid karpidega kotti ja seadsin sammud töö poole. Teate, see kui ma teen pühapäeval paari päeva jagu sööke ette valmis karpidesse, on super, sest elu õhtuti peale tööd ja trenni kuidagi rahulikum ja mul enda jaoks rohkem vaba aega. Eelmine nädal oli pidevalt kuidagi õhtuti nii kiire just seetõttu, et järgise päeva lõuna oli vaja valmistada ja kõik jooksis kuidagi nii kokku. Jõudsin õhtuti pool 9 või 9 koju, tegin õhtusöögi, sõin ja see järel jälle kööki lõunat tegema. Võtab vaba aega palju ning teeb selle toitumise ja selle jälgimise kuidagi raskemaks. Seega minu soovitus on see, et kes vähegi viitsib ja saab, tehke ette, nii on endal mugavam ja stressivabam ja aega ilusti rohkem õhtul rahulikult olla.

Nagu ikka ja alati, on minu meeskond tööl ja eesmärkide täitmisel ja kõiges muus super tublid ning mu üks kolleegi sai firmapeol pärjatud "Pärli" tiitliga, selle tänutäheks kattis ta meile laua, kõige hea ja paremaga. Istusin siis mina lõunaajal laua taha, vaatasin vesise suuga tuuletaskuid ja võtsin oma söögikarbi kapist välja ja serveerisin oma toidu. Kuigi hea meelega oleks krabanud sealt mõne tuuletasku või pihuga küpsiseid, aga ei teinud seda, but oh, i'm just joking ... päev muidugi lõppes sellega, et õhtul enne koju minekut, koristasin vähekene lauda ja panin asju külmkapi ja teate mis siis juhtus... laual kilekotikeses seisis üks nukker ja kurb tuuletaskukene, ta ausalt ise provotseeris mind, ning korraga, ma ise ka ei tea kuidas, oli ta mul suus ja ma SÕIN ta ära, lihtsalt sõingi ta ära! Kurat, aga hea oli! Eks ma olin väheke tige enese peale, et ei suutnud vastu panna ta ilule ja heale maitsele, aga mis siis ikka! Asjad kokku ja koju, riided selga ning aeg oli sammuda kõndima. Kuidagi tuleb see maha raputada nüüd. Seekordne distants oli 5,39 km, päris mõnus oli kõndida, ilm oli selleks väga hea, tuule vaikne ning mitte midagi ei tulnud taevast alla ka ja polnud külm. Super jalutuskäik!

Esmaspäev kokku: aktiivset aega 6h ja 40 min, 15568 sammu, 9,92 km, 2207 kcal.

Teisipäeva hommikul kaalule astudes tabas uus "üllatus", kaal oli jälle tõusnud, aga noh, mis siin imestada, eks paar viimast päeva sõin ikka väga random asju lisaks. Aga, et tujuke parem oleks ja päev ilusamini algaks, sai valmistatud ilus ja maitsev hommikusöök. Ma ikka jätkuvalt kiidan Waldens Farm'i karamellisiirupit, see on mul suur abimees, kuna olen korralik magusasõber, siis aitab see mind väga palju, ta on maitselt magus aga 0kcal. IMELINE! Kõht täis, tujuke veidi parem oli aeg jälle tööle sammud seada. Lõuna kenasti kotis, kuna päev lühem siis vahepeala kaasa ei vedanud, sain selleks ajaks juba koju lihtsalt. Paar korda kuu jooksul jookseb töögraafik nõnda, et saab varem koju, ning kuna mul oli üks ületunnikene tekkinud, otsustasin selle välja võta, ning kella kolmest töölt lahkuda. Juheii, jõusaali! Mulle nii meeldib päevasel ajal seal käia, rahulik, vaikne ja jaksu rohkem ja minu õnneks, olin üksi seal. Kaalutlesin rattal sooja tehes, et mida siis täna treenida, kuna õhtul oli plaanis BootyTone'i minna, siis mõtlesin, et ei hakka täna jalgu treenima, vaid panin rõhku seljale ja kätele, kerge poolteist tundi trenni tuli. Väike venitus peale ja koju sööma. Kella seitsmeks läksin spordiklubisse tagasi, et teha üks intensiivne tuharatrenn. Issand, kus see ikka jätkuvalt võtab pepsi läbi, nii et trenni lõpus juba lööb tuld ja ma ei hakka rääkimagi, mis tunne siin täna istuda on, aga see on MÕNUS valu!

             
              BootyTone
Selg ja käsi jõusaalis

Teisipäev kokku: aktiivset aega 7h ja 50min, 13787 sammu, 8,6 km, 2733 kcal.

Eilses postituses unustasin kokkuvõtta oma eelmise nädala aktiivsuse ja trennid.
Nädal kokku: aktiivset aega 1 päev ja 23h, 75617 sammu, käidud kokku sai 43,89 km ja põletatud 14835 kalorit. Well DONE!
Trenne tuli eelmine nädal 4:
E- kõndimine
T- BootyTone
K- AbsExpress ja jõusaal
N- jõusaal
R- trenni vaba (tööõhtu pubis)
L- trenni vaba (firmapidu)
P- puhkasin lihtsalt
Trennidele kulutasin 6 tunni ja 1 minuti jagu oma aega ning põletasin 1636 kalorit.

Täiesti võib rahule jääda nende tulemustega ma usun! Püüame siis sellel nädalal tublimalt teha kõike.

Have fun, Ave! 
Jup, ma ei ole üldse veel valmis suveks.



















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar