esmaspäev, 22. veebruar 2016

Day 31-35- DONE! Week 5

Ilusat esmaspäeva kõigile!

Märkamatult jookseb aeg ikka vahel väga kiirelt, viimati jõudsin siia kirjutada kolmapäeval, tegelikult olin juba peaaegu eile õhtul kirjutamas, aga väsimus oli võimust võtnud ning tegin kiiresti sööke ette ja sõin oma õhtusööki, ning lõpuks maandusin voodisse ära ja lugesin veidi raamatut. Mul ikka vahel see jorupillijonn külas ja ülla-ülla, leidis mu eile ka üles, ei tahtnud ma lõpuks ei raamatut lugeda ega mitte midagi teha. Jonnisin ja virisesin ja seejärel keerutasin terve öö külge, ega saanud und ja nagu ikka, oli kõige magusam uni, just siis kui äratuskell helises. Juheii! Ajasin end püsti, istusin väheke ja mõtlesin, et sellise jonniga ei saa ju uut nädalat alustada. Seega eilne jäägu eilseks aga täna tuleb parem päev! Muide, endalegi üllatusena on mu maitsemeeled ja -eelistused muutunud, paar postitust tagasi rääkisin, et olen vaiksel oma menüüsse lisanud porru ning punase sibula, spinati ja paprika, nüüd viimase paari päeva jooksul olen oma taldrikult leidnud värske lillkapsa. Sügisel veel ei suutnud ma seda süüa, uhh ta oli minu jaoks vastiku maitsega lausa, kuid nüüd, nüüd kohe täiesti maitseb ja meeldib teda õhtuti kala kõrvale krõmpsutada. Kogu selle toitumise teemaga on mu söömisharjumused ikka väga palju muutnud ja siiski paremuse poole.

Kaalu kohapealt nii palju, et oleme ikka pahuksis omavahel. Tõuseme ja langeme ikka ja jälle, koguaeg käib tants ühel kohal, kord juures ja teine kord veidi maas. Kartsin korra, et peale nädalavahetust viskab uuesti üles, aga täna hommikul üllatas mind veidi. Kaalule astudes vaatas vastu nr 59,3 kg. Noh, iseenesest on ju hea, aga peeglist vaatab ikka vastu väike polstrikiht, millest ju tahaks siiski vabaneda. Vaatasin just oma kaalu andmeid viimase aasta jooksul, ning 59,2 kg olin ma korraks aprillis, see oli ühepäeva liblikas, sest peale seda viskas kaalu jälle üles. Olen ikka jantinud korralikult selle kaaluga ...

Kolmapäev möödus tavalises tempos, päeval olin tööl ning peale tööd trenni. Kuna jõusaali sai alles poole kaheksa aeg, siis tegin aega parajaks ja läksin rühmatrenni, mis kestis 25 minutit ja oli suunatud kerelihastele, põhimõtteliselt soojendus jõusaali jaoks sai tehtud. Pikalt mõtlesin, et kas teen jalapäeva või teen õlga ja rinda, peps oli teisipäevasest Bootytone'st ikkagi veidi hell aga lõpuks otsustasin siiski jalgade kasuks. Järgmine päev olin õnnelik, et seda tegin, kuna oli veidi valus aga parem kui eelmisel päeval.

Kolmapäev kokku: aktiivset aega 7h ja 30 min, 12727 sammu, 7,43 km, 2385 kcal.

Neljapäeva tegin endale puhkepäevaks, käisin peale tööd külas korra ning poe tiirul ja koju ära, sellest päevast väga pikka juttu polegi.

Neljapäev kokku: aktiivset aega 6h ja 15 min, 8709 sammu, 4,84 km, 1999 kcal.

Reede olin lühemalt tööl, korra käis peast läbi mõte, et teen kiire jõusaali tiiru ka, aga siis loobusin sellest, kuna õhtul oli plaan minna Tallinnasse peole. Cathousis esines Nyusha, no mulle meeldib vene muusika, ja artistina on ta supper! Seoses peoga oli  paar päeva päevakorras, et mida juua... Siider on mõttetu kleepekas ja kaloripomm... Viina !? Mõeldud, tehtud. Jõime sõbrannaga viina, panime juurde toonikut ja alates teisest koksist valasin toonikut ja mullivett pooleks, lisasime ka paar viilu laimi ja kurki, kokku tuli väga hea kokteil. Soovitan, polegi alati vaja kleepekaid ja kaloripomme juua, saab natuke puhtamalt. Muidugi taipasin ma laupäeva hommikul, kui hea on olnud eelnevalt kõik nädalavahetused ärgata puhanud ja selge peaga, mitte, et ma oleks end umbjoobe tõmmanud, aga eks sai natuke rohkem võetud plaanitust. Ja hommikul polnud just kõige säravam olla, aga pean tunnistama, et see kokteil, mille tegime maitses ikka väga hästi, hahaaa ...
(kõige tüüpilisem mina on otsustusvõimetu AVE, ehk siis ei suuda ma never ever esimese korraga ära otsustada, mida ma selga tahan panna või panen. Peaaegu olin outfitis kindel (pildil siis näha) kuid viimasel hetkel ikka otsustasin, et püksid on parem valik ja nõnda rändas must püks jalga)

Reede kokku : 7h ja 33 min, 12823 sammu, 7,23 km, 2169 kcal.

Laupäeva kulges tavapärasest veidi teisiti, hommiku tegin pannkoogikesi ning panin asjad kokku ja sõitsin sõbrannale külla, kuna ma tarkpea endale lõunat kaasa ei teinud ega vahepeala laupäevaks, siis krabasin Statolist ühe lapileiva kanaga, peaks enam vähem mu vahepalaga ühte auku minema, ning koju jõudes sõin siis kana ja salatit, ehk vahetasin ära vahepeala ja lõuna omavahel. Väsimus oli korralik peal, otsustasin, et aeg on jälle puhata, kerisin diivanile kerra, koer ronis ka kaissu ja vedelesimegi seni kuni uneaeg juba peale tuli.

Laupäev kokku: aktiivset aega 3h ja 15 min ( eks auto sõit Tallinnast Kohilasse ja sealt Rakvere ja tee tassi taga istumine ja kodus lebotamine, kõik andis oma panuse aktiivsuse mitte kasvule), 5094 sammu, 2,81 km, 1661 kcal.

Pühapäeva hommikul tegin omale maitsva purdu ja kaks ilusat praemunakest ja lõunaaeg suundusin jõusaali, õlg ja rind siis tollel korral. Peale seda poe tiirule ja koju sööke tegema. Tegin vahelduseks tavapärasele lõunale kanawrapi.  Korra käis läbi peast idee, et võiks ujuma minna,sest oleks sauna tahtnud, aga no see laiskuseuss oli ikka külas ja peale söögi tegemisi ja söömist, leidsin end juba voodist.



Pühapäev kokku: aktiivset aega 6h ja 11min, 8655 sammu, 4,61 km, 2066 kcal.

Nädal kokku tuli suhteliselt enam vähem, aktiivsus oli natuke vähem kui eelneval nädalal, aga usun, et olin ikkagi tubli.
Aktiivset aega 1 päev ja 21 tundi, 77363 sammu, 45,47 km, 15220 kcal.
E- kõndimine
T- jõusaal + BootyTone
K- AbsExpress + jõusaal
N- puhkepäev
R- puhkepäev
L- puhkepäev
P- jõusaal
Kokku treenisin 6h ja 26 min ja põletasin sellega ära 2122 kcal.
Noh, võiks ju paremini ikka! Aga asi seegi, vähemalt ei persetanud igapäev kodus diivanil.


Veidike toidupilte ka:






Lumist esmaspäeva jätku :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar