reede, 12. veebruar 2016

Day 24-25: DONE! Motivatsioonist veidi












Minu magusakurat :D

Hei, lõpuks on töönädal läbi saamas ja ees on ootamas nädalavahetus. Seekord tuleb minu nädalavahetus veidi teistmoodi, nimelt on meil homme firmapidu Tallinnas ja seega tulemas mu esimene nö cheat meal, sest ma ei saa õhtu 100% oma menüü järgi toituda, kuid loodan, et on rootsilaua stiilis ja saan ikkagi veidikene ise reguleerida, mida endale taldrikule tõstan. Siiani olen ilusti suutnud oma kavas igati püsida, ning nüüd, ausalt öeldes, on väike hirm selle laupäeva õhtu ees, et äkki ma murdun ja silme eest läheb mustaks ja ma LIHTSALT KRABAN JA ÕGIN kõike sisse omale, kaasa arvatud KOOKI, kardan, et minus tärkab see suur magusakurat, kes hetkel maha vaigistatud vaikselt on. Eks siis ole näha! Jah, üks söögikord, üks koogitükk jällegi ei tee mind kohe paksuks tagasi, aga see annab mulle tõuke, et võta veel ja veel ja veel. Ma ei ole kunagi osanud ühe tükiga piirduda, hahahaa... Eks ma pühapäeval siis kirjutan, mida kõike ma endale suhu toppisin seal!





Palju küsitakse ja räägitakse motivatsioonist, eriti trenni ja toitumise puhul. Mis on siis motivatsioon? Vikipeedia defineerib motivatsiooni, kui üldisemat asjaolude kogumit, mis on käitumise tõukejõuks. Neid asjaolusid nimetab ta motiivideks, mida tekitavad vajadused. Motivatsioon on vajaduse rahuldamisele suunatud funktsionaalsete süsteemide eesmärgipärane aktiivsus. Kõlab keeruliselt! Eks iga inimese jaoks on sellel sõnal omamoodi tähendus ja mõiste. Keda, mis motiveerib. Mind hetkel motiveerib see, et minu tegemine motiveerib veel teisigi, just see annab mulle jõudu minna sirge seljaga edasi! Ja kindlasti ka tulemused, mida vaikselt vaikselt näen, annavad moti kõvasti juurde!
Paar päeva tagasi postitas Kristel Klein, oma facebooki lehele (K Klein Fitness) postituse motivatsioonist, seda läbi lugedes mõistsin, et see on kuradima õieti lahti kirjutatud! Kristel on fitnessiga tegelev Eesti neiu, täpsemalt pärit Kihnust. Hetkel elab ta Inglismaal ning on seal spordirõivaste ja toidulisandite esindaja. Kristel kirjutab oma seisukohast lahti motivatsiooni: "Olen ammu mõelnud kirjutada motivatsioonist või sellest mis mind ennast motiveerib. Näiteks eile õhtul peale töö lõpetamist heitsin korraks pikali aga olin hoopis magama jäänud...äkitselt tund aega hiljem, tegin silmad lahti, ajasin trenniriided selga ja läksin jõusaali nagu robot grin-emotikon
Jõusaali poole kõndides hakkasin ise ka mõtlema, et miks ma seda teen?! Miks valida sooja toa ja hea une asemel millegi tõstmine ja higistamine!? Tänapäeval on tervislik elustiil ja fitness kõigile väga kättesaadav. Internet on täis tervislikke retsepte ja trennikavasid, ainult vali millist soovid...aga vaatamata sellele on siiski hunnik inimesi kes ikka nagu ei teaks kuidas või mida teha, küll proovitakse üht toitumiskava, siis teist ... Ja alati jääb nagu millestki puudu,et tulemusteni jõuda. Pigem on süüdi kavad, sest need ju ilmselgelt ei toimi...?! Ütlen ausalt, et need kes on vormis ei ole kasutanud mingeid sala-tablette või muid varjatud aineid millest te veel ei tea- Kõik peitub järjepidevas trennis ja toitumises! Just needsamad korrad kus tegelikult tahaks magada nagu normaalne inimene või minna burgerit sööma, või peole... aga selle asemel minnakse hoopis jõusaali või jalutama, on need mis annavad ka tulemusi. Selleks,et midagi muutuks, tuleb teha ka asju mida varem pole teinud. Väga tähtis on õppida ennast armastama- kõike peaksime tegema just iseenda jaoks mitte et olla kellestki teisest parem. Ole parem kui SA olid eile wink-emotikon ! Kui olen endale võtnud eesmärgi, liigun selle poole nii sihikindlalt kui võimalik. Muidugi on ka mul halvemaid päevi kus olen söönud tüki (või rohkem) kooki või on trenn vahele jäänud- keegi pole perfektne. Aga sellepärast ei jäta ma asja katki vaid alustan uuel päeval uue hooga! Sama toitumisega, ei ole kerge jalutada poes korvikesega ringi ja laduda ainult rohelist korvi kui enamus riiuleid on kõike 'head ja paremat' täis. See ongi hetk kus pead olema endas kindel ja mõtlema mis on su eesmärk või kui tähtis see sulle on (parem enesetunne, tervislikud põhjused,võistlemine, kaalualandus jpm) ja tegema õigeid valikuid. Dieedi pidamine/tervislik toitumine ei ole kerge, tahab harjumist- aga kerge ei ole ka elada ennast ja enda keha mitte armastades! Kahjuks ei ole tänapäeva elustiil nii aktiivne kui vanasti kus kõik käsitsi tehti ja hiljem kõvasti süüa tohtis...Nüüd on isu sama aga liikumist vähem, mis põhjustab ka lisakilode tekkimist.
Minu motivatsioon on olla parem kui ma olin varem! Ja muidugi täita endale lubatud eesmärgid! Ükski treener ei liiguta kellegi kilosid kui inimesel endal tahtmist ei jagu. 
Tugevat Motivatsiooni!!!!"




Kolmpäeval plaanisin minna jõusaali peale tööd. Kuna spordiklubi jõusaal vabaneb alles poole 8st, siis oli tühja aega veidi, ning läksin proovisin uue rühmatrenni ära. AbsExpress on tõhus 25-minutiline lihasvastupidavustreening kerelihastele. No tõesti, tõhus oli ta ikka korralikult! Tänagi veel annab tunda. Trenn möödus kiiresti, ning seejärel väike jõusaali ring ka peale.
Ning neljapäeval sai treenitud õlga ja käsi. 
                   

Kolmapäev kokku: aktiivset aega 7h ja 7 min, 10255 sammu, 5,85 km, 2344 kcal.

Neljapäev kokku: aktiivset aega 7h ja 51 min, 10698 sammu, 5,93 km, 2217 kcal.

Järgmine postitus tuleb loodetavasti pühapäeval, seega olge tublid ja aktiivsed :) 



Kaunist nädalavahetust!
Ave







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar