esmaspäev, 1. veebruar 2016

Day 11-14 - WEEK 2 - D.O.N.E! /happy!/

Hei hei kõigile :)

Pole jõudnud kiire nädalavahetuse tõttu siia üldse kirjutada, pole koduski olnud. :) Seega tuleb täna pikem jutt.
Juheiiii... teine nädal sai LÄBI! Olen jätkuvalt mängus ning järjel ja joonel :) Pole veel alla andnud, loodan seda mitte tehagi.
Alustan kolmandat nädalat suure-suure motivatsiooniga! Aitäh Teile kõigile, kes Te minusse usute ning olete igasugust tagasidet andnud mu tegemiste ja blogi kohta, kas siis mulle või mõnele teisele isikule, kust see ka siiski minuni jõudnud on :)  SUPER! Te annate mulle jõudu ja jaksu edasi minna!

Niisiis, viimati kajastasin oma kolmapäeva, sellele järgnes ka ju neljapäev (for real :D haha)
Igatahes, neljapäev oli rahulik. Trenni polnud, vaid töö. Peale tööd kodus hakkasin ette valmistama omale kahepäeva sööke kaasa, kuna reede lõunal suundusin Tallinnasse, ning et ikka ilusti oma menüüs pidada, tegin kõik toidukorrad karpidesse kaasa!


Päev kokku: aktiivset aega tuli 7h ja 6min, 12194 sammu, 7,06 km, 2110 kcal. Täiesti okei ma leian.

Reede: Olin pool päevakest tööl ja seejärel suund Tallinna poole. Söögid karpides ilusti kotis. Algselt oli plaanis reedel Tallinnas väike trenn ära teha, kuid aeg jooksis kuidagi niiviisi, et trenni lükkasime laupäevale üldse ja läksin hoopis tuttavaga kinno. Kas teate, ma olen alati kino puhul fännanud seda, et saan võtta suure Coca-Cola ning suure suure topsi popcorni ... aga seekord, läksin ma kinno veepudeliga. Kuidagi väga narr oli :D aga kõik õilsal eesmärgil, sest lubasin endale, et esimese patu korra teen alles firma peol, 13.veebruar, seega ei andnud ma alla ka mitte kinos :) Olen UHKE enda üle :)  /käisime vaatamas filmi "Ropp vanaisa", julgen soovitada!/. 
Põhimõtteliselt olin sarnase näoga, kui üks kõrval POPCORNI isuga sõi :'D

Päev kokku: aktiivset aega 5h ja 5min, samme 7316, 4,29 km, 1866 kcal. Noh, oleks ju võinud paremini, aga pool päeva olin tööl ja teise poole pm auto roolis.

Laupäev: Hommikul ärgates säras õues päike! Tuju oli kohe hea :) Sõin kõhukese täis /olin kaasa teinud väiksed pannkoogikesed/ ja puhkasin veidi, lugesin raamatut veidi.









Lõunapaiku panin asjad kokku tuttava juures ja sammusin Sparta poole, et teha üks ülakeha trenn koos Siimoga. Teate, kui ma eelmine kord olin vaimustuses Rocca MyFitness'st, siis võin nüüd öelda, et mu süda jäi hoopis Spartasse maha! So in love sellesse kohta!!! :) Tegime Siimoga kiire kahe tunnise trenni. Usun, et võib trenniga rahule jääda, vähemalt olid Siimo sõnad sellised :D


Trenn tehtud, tuju hea, väsimus peal ning oh aega, lõuna ammu käes ja tegelikult ajaliselt juba läbigi. Seega tuli kiire lõuna teha üldse autos, kuna plaan oli minna tegelikult Rakvere tagasi. Ning sinna ikkagi tunnike sõitu ja ma ei oleks tühja kõhuga seda sõitu üle elanud :D 

Noh, enamus mu tuttavaid teavad juba kui OTSUSTUSVÕIMETU ma olen. Olin juba suunaga Rakvere poole, kui sõbranna mu ikkagi ümber veenis Tallinnasse jääma :) Saaksime ju veel pühapäeval trenni teha koos, ning mõte sellest, et saab uuesti Spartasse oli vägagi ahvatlev. Veidike kaalutlemist ning keerasini auto nina uuesti Tallinna poole tagasi. / olgu öeldud, et jõudsin vaid vana Nehatuni :D /
Järgmine murekoht oli see, et mul ju söögid olid vaid laupäevani valmistatud... No see mure sai kiirelt likvideeritud, sõbranna jälgib ise Fitlapi, seega juheiii, on temagi köögikaalu suurim sõber. Sõin tema pool oma kolmanda toidukorra ka ära, mis kaasa oli ja võtsime suuna Ülemiste poole.


Algne idee Ülemistesse minekuga oli see, et tahtsin saada ühtesid kingi / all women love shoes/ ning vabaaja dressipükse, mugavaid. Millega siis lõppes see lihtne kiire külastus !? :D Nagu ikka, lähed ühe-kahe asja järgi ja tuled kolme-neljaga ... oleks siis vaid kolm või neli asja olnud, suutsin neid rohkem osta :D /mis ma siis soetasin: lühikesed püksid, paar trennipluusi, uued kindad, topp ja peapeal (kevadele mõeldes, et õues joosta hea) ning noh, kuna üks soetatud pluus oli nii mugav seljas, siis pühapäeval ostsin veel 2 tükki juurde!)  
Tegime Gretega õhtusöögid koos, vahva on kellegagi koos kokata veidi vahelduseks sellele, et seda pidevalt üksi teen.
Vasakul Grete söök /Fitlap/ ja paremal minu lõhesalat, seekord munaga.
Päev kokku: aktiivset aega 7h ja 49min, 14152 sammu, 8,26 km läbitud, 2308 kcal. Suurepärane!

Pühapäev: hommik algas meil pannkookidega, oh Gretel oli pannkoogipann! /Edgar, see on SUPER HEA JA KASULIK PANN! :D :D :D / ilusad ümmargused, ühe suurused koogikesed tulid. Mina tegin ikka oma retseptiga (täisterakaerahelbed, muna, banaan) ning Grete Fitlapi omaga (muna, kodujuust, banaan, riisijahu)
Vasakul Grete omad, paremal minu :) 
Kui kõhukesed täis suundusime koos kööki jälle, kokkasime omale lõunad ka kaasa, sest tean juba omast käest, et minu kõht käib kui kella värk ja nõuab regulaarsetel aegadel süüa! Ning juheii-juheiii, suund uuesti Spartasse trenni! :) 

/tegime trennis laupäeval ja pühapäeval paar videot ka, aga paraku neid siia ei õnnestunud panna... seega kelle huvi ja kes figureerib instagrammis siis " riekeva " nime alt leiab mind, ja saab näha 2 videot/ 

Oh, kuidas mulle seal meeldis... no tõesti ... MEELDIS! Käiks vist iga nädalavahetus seal trenni tegemas :D Koos Gretega oli tore teha trenni, tegin oma kavast nö käepäeva, ning Grete tegi kaasa kõik koos minuga, sõbrannaga koos on tore, soovitan kõigile :) Koos on lõbusam ja vahvam! Peaaegu kaks tundi tegime trenni :) Ning järjekordne auto-lunch sai ka peetud :D



Tegime veel viimased poetiirud, sest no ega laupäevane kingade ost üldse kergelt ei läinudki, ei leidnud sobivat numbrit ning ma ju tahtsin ikkagi just NEID kingi saada, siis suundusime kolmandasse kaubanduskeskusesse neid proovima, ja LÕPUKS saingi oma kullakesed :) 





Suund Rakvere. Käisin poes kiirelt ja tõin maalt oma koera ära :) Ja koju puhkama. Tegin kiire õhtusöögi ja viskasin diivanile lebosse ära. Üks pikk, tore, seikluste, uute kogemuste ja emotsioonide rohke nädalavahetus saigi läbi! :)


Päev kokku: aktiivset aega 8h ja 28min, samme 14186, km tuli 8,39 ja 2567 kcal. Päris hea :) 

Nädal kokku: 

Activity summary:

2 days 0 hours active time tracked
80495 steps counted
47.68 km measured in steps
15519 kilocalories burned

Training summary

6 hours 44 minutes of training
4 sessions
4,2 kilometers recorded
2352 kilocalories burned



Kaunist esmaspäeva!
Kirjutage ja joonistage, igasugune tagasiside on teretulnud!

Ave 



1 kommentaar: