kolmapäev, 24. veebruar 2016

Day 36-38 - Olemas!

Palju õnne Eesti! 

Usun, et täna tähistavad paljud meist meie kodumaa sünnipäeva! Juheii! Päev ju algas ilusti, päike säras taevas, vaba päev ja tuju hea. Nii vähemalt algas minul, ning südamest loodan, et ka kõigi Teie, kallite lugejate, päev algas samamoodi, naeratusega!

Ootasin seda vaba päeva juba esmaspäeva hommikust alates, sest miski pärast on paar viimast ööd kuidagi väga pealispindse unega olnud, ning pole suutnud end korralikult välja puhata ja magada, kuna pidevalt olen öösel üleval ja mööda voodit end ringi keerutanud. Minu puhul lihtsalt on see, et kui ma korra mõttesse jään, ei oska ma end hiljem välja lülitada ning lihtsalt mõtted keerlevad peas ringi ja selle tõttu võib terve ööuni ära kaduda. Nõnda siis ka juhtuski! Õnneks täna magasin rahulikumalt ja lausa pool 10neni välja! Tuju oli kohe poole-poole parem, ning kui kaalule astusin, tõusid suu nurgad eriti kõrgele! Ma ei mäleta aega, millal viimati nägin kaalul numbrit 58,7... viimase nelja või isegi viie aasta jooksul, pole ma enda meelest seda numbrit näinud, vähemalt ma ei mäletaks, seega olen õnnelik tõesti! Selle teekonna alguse ja tänase hommiku vahe on 4,2 kilo, nüüd ainult edasi! Mu eesmärk pole mingit hullu kaalunumbri vahet saada, vaid paremat peegelpilti!

Esmaspäeval istusin 9 tunnikest tööl ja peale seda oli aeg sammud seada järgmisele kõndimisele. Terve päev sadas lumelörtsi, tänavad olid plögased ning terve aeg tuli seda aina juurde, jope märg, niiske olla, senini minu jaoks üks kehvem kõndimine. Kõnnitud sai 3,1 km, vähe küll aga asi seegi!
Esmaspäev kokku: aktiivset aega 4 tundi ja 41 minutit, 10026 sammu, 6,5 km ja 1929 kcal.

Teisipäev oli lühendatud tööpäev meil. Ma olen korra maininud ka paar postitust tagasi, et mul on super tubli meeskond! Ning järjekordselt olime me tublid eelmise aasta kokkuvõtetes ja aeg oli saada kätte oma karikas, mis meile Rakvere uuesti tagasi toodi, uuesti just seetõttu, et ka eelmine aasta ilutses see meil kontoris ja aasta alguses pidime selle tagastama, et see uuesti graveerimisse läheks, ja sinna peale uus parim kontor pensioni müügis kirjutatakse. Ja me tegime seda jälle! Me olime 2015 aasta parim kontor nagu ka 2014! HURRAAA! Õnneks seekord kooki ei toodud, vähemalt mina olin selle üle õnnelik, sest üks ahvatlus vähem! Peale tööpäeva vurasin kiirelt Tallinna ühele kokkusaamisele ja siis kiiresti Rakvere tagasi, et jõuda BootyTone. Seekord oli kuidagi raske see, polnud lihtsalt jaksu kaasa teha. Panin selle kõik paari magamata öö arvele. Mis siin muud olla saab ? Süüa saan ilusti ja rohkelt, väsimus pole sellest, üle ma ei treeni, seega oli magamatuse teema!
Teisipäev kokku: aktiivset aega 7h ja 11 min, 12628 sammu, 7,34 km ja põletatud sai 2385 kcal.

Tänane möödus väga asjalikult. Hommikul ärgates koeraga kiire õue ring ja aeg oli endale süüa teha, otsustasin seekord pudru ja muna kasuks! Täitsa hea oli, lisan hetkel pudrule ka Fast'i Cookies and Cream puddingut, annab pudrule hea maitse, kuna ma ei kasuta üldse magusaineid, annab see maitsevaheldust. Lisasin banaani ja vaarikaid ja raputasin peale väheke kaneeli, et ikka ilusam oleks. Muna praadisin kõrvale ja tassike teed ka, ning võiski hommikusööki nautida. Kõht täis, hea olla, tuju super! Mõtlesin siis, et peaks tegelikult end liigutama... Trenni!? Täna ju püha, ja jõusaalid kinni, vähemalt Sirius ja Spordikeskuse oma. Ilm ju oli ilus, patt oleks olnud kinnisesse ruumi minna trenni tegema, seega võtsin kapist tossud, soe pesu selga ja jooksuriided peale, peapael pähe, kinnas kätte, sall kaela ja seadsin sammud õue! Aeg on teha selle aasta esimene jooksuring ÕUES. Pelgasin veidi, et on tuuline, ja valisin jooksurajaks ühe Rakvere ääres asuva kergliiklustee, seal on hekk ka, ehk hoiab see tuult kinni. No tegelikult hoidiski, vähemalt need kohad, kus hekk oli, kuid ega siis terve tee seda varju mul polnud, sain tunda tuult ka korralikult. Nahk oli veidi märg jooksust, ning tekkis mõtte, et kurjam kui nüüd haigeks jään on ikka väga suur jama majas! Plaanisin Pajustini välja joosta, sest siis oleks ideeliselt saanud 10 km kanti kokku distantsi, aga kuna enne Pajustit on lage maa, ei hakkanud ma riskima tuule käes külmetamisega ja keerasin otsa ringi ja sörkisin tagasi. Teate, täitsa hea oli joosta õues, see andis nii palju energiat ja head tuju juurde, oli raske ja väsitav, aga ikkagi super mõnus!

Dont stop! GO!


Olen lihtsalt liiga kole :D et pildile jääda :D
Jooksuring tehtud, tuju hea, keha väsinud, kõht TÜHI, seega lõunaaeg on käes. Nagu ikka oli lõunaks kana ja täisterapasta, kana tegin ikka tomati-porru püreega ja seekord olid täisteraspagetid. Söögi valmise ajal oli kõht nii tühi, et nosisin ettenähtud pähklid ära. Mõte rändas millegi hea juurde, ohh, tahaks midagi magusat ... mõeldud, tehtud! Mul ju menüüs maitsestamata jogurt, panin selle kaussi ja segasin natukene pudingupulbrit sisse ja külma. Issand, miks ma varem selle peale pole tulnud ja nõnda endale lõunaks magustoitu teinud??? Noh, eks siis nüüd ju targem! Igatahes täna pidupäev, ning minu lõuna oli kahe käiguline, praad ja magustoit!


Nüüd on aeg puhata ja telekat vaadata.
Hugs, Ave!

My boy :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar